Hallo,
Via deze weg probeer ik vriendinnen te zoeken om gezellig mee te kunnen kletsen of terasje kunnen pakken ect.
Ben 37jaar en moeder van twee meiden.
Iemand??
P.'s: vrouwen met een handicap mogen ook gerust reageren..
Hallo Claudia,
Ik las je oproep. Ik ben ook op zoek naar vriendinnen. Ik woon in Groningen.
Ik heb 2 dochters. Ik ben 45 jaar . Ik zoek vriendin om samen leuke dingen te ondernemen zoals bioscoop, theater, wandelen, met kids op stap of gewoon kletsen.
Ik werk parttime . Ik ben eerlijk, betrouwbaar, spontaan en vrolijk. Wat vind ik belangrijk in vriendschap ? Vertrouwen en voor elkaar klaar staan in de goede en slecht tijden.
Ik zou leuk vinden als je op mijn mailtje reageert. Ook als je geen contact met me wilt.
Groetjes, Anna
Hallo Claudia
Ik las je oproepje dat gehandicapte vrouwen ook mogen reageren, want ik ben nl gehandicapt, ben 47 jaar een Limburgse vrolijke meid, maar heb mijn nieuwe liefde hier gevonden, en ik leer door mijn handicap en geen werk helemaal geen vrieninnen kennen.
Ik ben echt geen kroegs type en ook niet zo bekend in Groningen woon hier nu 1,5 jaar, begint wel te wennen, ik woon vlak bij de stad Groningen, ben dus een stadje.
Sta nu weer te wachten op een rugoperatie, die ik al meerdere heb gehad en daarom heb ik ook een rolstoel
vond het opvallen dat je schreef mensen met een handicap mogen ook reageren.
Dit is wel al een hele tijd geleden dat je het berichtje schreef maar ik hoop toch op een antwoord, zou ik heel fijn vinden.
groetjes Helma()
hoi helma ik ben renata mijn vrienmd zit op het moment in groningen daar heeft hij werk gevonden ik heb daar ook geen kenissen of vrienden hij woon in oudpekela ken je dat mischien vind je het leuk om contact met mij te hebben ben zelf helaas ook niet gezond mischien kunnen we wazt voor elkaar betekenen je m,ag ook met me chaten als je dat eerst leuk vind groetjes renata
hoi helma ik ben renata mijn vrienmd zit op het moment in groningen daar heeft hij werk gevonden ik heb daar ook geen kenissen of vrienden hij woon in oudpekela ken je dat mischien vind je het leuk om contact met mij te hebben ben zelf helaas ook niet gezond mischien kunnen we wazt voor elkaar betekenen je m,ag ook met me chaten als je dat eerst leuk vind groetjes renata mijn email is kaya515@live.nl
Hoi Helma,
Sorry dat ik niet gereageerd had op je bericht. Was dit forum hellemaal vergeten, dom van me….
Ik was ook alles kwijt om me te kunnen inloggen op dit forum.
Het spijt me heel erg dat ik niet gereageerd had, kan me voorstellen dat je telleurgesteld bent.
Bij deze hoop ik dat we als nog contact kunnen hebben. Lijkt me erg leuk.
Ik hoop dat ik iets van je hoor
Groetjes Claudia
hoi Anna,
Oh, Ik schaam me diep dat ik niet gereageerd had op je bericht. Ik was dit forum hellemaal vergeten en was mijn inlog gegevens ook nog kwijt.
Nu heb ik het voor elkaar om weer op dit forum te kunnen inloggen.
Zou je nog contact met me willen?
Laat het me maar weten, en het spijt me heel erg.
Groetjes Claudia
hallo anna
ik zal me even voorstellen ik ben bea 46 jaar oud woon in groningen
kom eigenlijk uit rotterdam maar sinds een paar maanden woon ik in groningen
best wel vreemd voor mij want ik kan letterlijk en figuurlijk niemand hier op mijn schoonouders na dan
ik zoek dus een beetje contacten hier voor een leuke vriendinnen vriendschap voor bv wat vriendinnen doen gezellig kletsen en wandelen en meschien ergens even winkelen enz enz
ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je nu aanspreek
groetjes bea
Hallo Claudia.
Ik lees net je oproepje.
Ik ben afgelopen week 30jaar geworden.
En het lijkt mij erg leuk om nieuwe contacten te vinden om gezellige dingen mee te kunnen onderenemen.
Een aantal dingen over mij,Ik vindt het leuk om te sporten,te wandelen.
Vindt het leuk om van kralen leuke sieraden te maken,en ben sinds kort begonnen met kaarten maken.
Hou erg van lezen,zowel een goed boek als het tijdschrift vriendin.
Vindt het leuk om te winkelen,uit eten te gaan,bioscoopje te pakken.
En hou ook erg van Musicalvoorstellingen en theathervoorstellingen.
Nu weet je een beetje van mij.
Lijkt mij leuk om met jou in contact te kunnen komen.
Lees graag van jou wat jij hier van vindt.
Groetjes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?