Welke gezellige meiden tussen de 25 en 45 jaar hebben zin in om met elkaar iets leuks/geks/gezelligs te ondernemen. We willen ons de gekste en gezelligste meiden (van Gelderderland) gaan noemen :-) Buiten Gelderland mag natuurlijk ook.Het is de bedoeling om een clubje op te zetten/te vormen om gezellige activiteiten te ondernemen ? Je kunt denken aan naar de kroeg gaan, een filmpje pakken, een dagje uit, gezellig een hapje eten samen, naar het theater, shoppen, sporten, gewoon vrouwenavondje bij iemand thuis of wat dan ook. Het maakt niet uit of je single, met of zonder kinderen, bi, hetero of wat dan ook bent. Het gaat erom dat je gezellig met anderen dingen wilt ondernemen.
De bedoeling is om minimaal 1 keer per maand iets te gaan doen. Niets is verplicht, gewoon doen waar je zin in hebt. Wellicht hebben we het zo gezellig samen dat we vaker wat kunnen en willen plannen.
Heb je interesse of vindt je het leuk om samen met mij dit op te zetten?? Let me know!! Ik heb er zin in. Wellicht weet je nog meer mensen die zich zouden willen aanmelden, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik hoop snel iets van jullie te horen.
gr.christa