vriendschappen gezocht

• christa

Welke gezellige meiden tussen de 25 en 45 jaar hebben zin in om met elkaar iets leuks/geks/gezelligs te ondernemen. We willen ons de gekste en gezelligste meiden (van Gelderderland) gaan noemen :-) Buiten Gelderland mag natuurlijk ook.Het is de bedoeling om een clubje op te zetten/te vormen om gezellige activiteiten te ondernemen ? Je kunt denken aan naar de kroeg gaan, een filmpje pakken, een dagje uit, gezellig een hapje eten samen, naar het theater, shoppen, sporten, gewoon vrouwenavondje bij iemand thuis of wat dan ook. Het maakt niet uit of je single, met of zonder kinderen, bi, hetero of wat dan ook bent. Het gaat erom dat je gezellig met anderen dingen wilt ondernemen.

De bedoeling is om minimaal 1 keer per maand iets te gaan doen. Niets is verplicht, gewoon doen waar je zin in hebt. Wellicht hebben we het zo gezellig samen dat we vaker wat kunnen en willen plannen.

Heb je interesse of vindt je het leuk om samen met mij dit op te zetten?? Let me know!! Ik heb er zin in. Wellicht weet je nog meer mensen die zich zouden willen aanmelden, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Ik hoop snel iets van jullie te horen.

gr.christa

• Tineke

Beste,

Wellicht een late reactie. Maar beter te laat dan nooit. het lijkt mij leuk om kennis te maken.

Ik hoor graag van jullie uit welke omgeving jullie komen? Ik kom zoals in de advertentie uit gelderland

Gr. Tineke

• Mariska

Hallo dames,

Ook mijn excuses voor de late reactie.

Nooit eerder naar zoiets opzoek geweest, maar het lijkt mij leuk om jullie een keer te leren kennen.

Ik kom zelf uit Zuid-Holland, maar ik wil graag over een aantal jaar in Gelderland gaan wonen.

Daarnaast hebben mijn ouders een vakantiehuisje in Gelderland en mijn broer woont er, dus ik ben er geregeld :).

Ik zie graag een reactie van jullie tegemoet!

Gr Mariska

• miranda

hey meiden,

ook van mij een late reactie, maar het berichtje spreekt me zeker aan.

ik woon in flevoland (ens) moet te doen zijn…..

ik hoor graag iets van je/jullie

groetjes miranda

• wandy

Hoi meiden,

Ik ben dan dus wel heel laat, beter laat dan nooit?

Ik zou ook graag mijn vrienden kring willen uitbreiden en zoek leuke vriendinnen om samen dingen te ondernemen.

Ben ik TE laat?

Groetjes Wandy

• dianne

Ja ik heb r zin om weer wat te ondernemen ben het thuis zitten zat!!

ik ben alleenstaande moeder en vind het jammer dat ik niemand heb om een avondje mee te gaan stappen, ik kan zelf alleen op vrijdag

Misschien idee om op vrijdagavond 1 of 2 x per maand kroegen tochtje te houden in nijmegen of den bosch en gewoon vrijheid/bliheid.

Heb je al een site? of andere activiteiten heb nog wel wat ideetjes

Hoor het graag, groetjes dianne

• Levensgenieters

x