vriend of vriendin Utrecht (35-45)

• Indian

Ben op zoek naar een gezellige stap vriend of vriendin. HBO/Academische opleiding en die wel houdt van kunst, cultuur, wijntjes drinken, uit eten gaan en steden bezoeken! ( klinkt als een oproep voor een date maar dat is het dus niet…)

• Ilse Wessels

Hoi Indian,

…ik ben ietsje jonger, bijna 32, maar voldoe verder wel aan de eisen!

Ik heb ‘Moderne beeldende kunst’ en ‘Kunstbeleid en -management’ gestudeerd aan de uni. in Utrecht. Ik werk echter in een heel andere sector en wil eigenlijk wel weer meer naar het museum, want dat schiet er veelal bij in. Ik heb onlangs nog wel de expo. van een vriend bezocht, waardoor ik me weer eens echt ben gaan realiseren dat ik de ‘kunst’ mis. Ik ga wel regelmatig naar de schouwburg of bioscoop; echter veelal om de grotere producties te bezoeken. Wat meer filmhuis, dansvoorstellingen of een lekkere jamsessie bezoeken zal ik niet heel vervelend vinden. Het maakt mij niet uit als dat toevallig in een andere stad zou zijn.

Ik kwam tijdens het google'n deze ad. tegen. Ik heb al eens een poging gedaan om een ‘cultuurmaatje’ te vinden, maar dan via de Viva-site. Dat heeft echter geen resultaat opgeleverd. Ik reageer maar even hap-snap, wie weet hebben we een klik en heb je zin om op mijn bericht te antwoorden.

Groet,

Ilse

Ilsekat@hotmail.com