Vrienden in omgeving 's-Hertogenbosch

• Paulien

Hallo allemaal,

Ik ben een alleenstaande vrouw van 40 jaar zonder kinderen met een fulltime baan in de onregelmatige dienst.

Sinds kort woon ik in 's-Hertogenbosch. Ik zou hier heel graag mensen willen ontmoeten om zo vriendschappen op te bouwen of eens een terrasje te pakken voor wat slappe klets. Ik ben nogal breed georienteerd, geen allemansvriend, maar mensen met een andere kijk op het leven ( of helemaal niet?! ) zijn ook welkom.

Zelf ben ik open, direct, impulsief, humoristisch en toegankelijk. Heb geen aanleg om ergens over in de stress te raken en geef niet veel om luxe.

Door tegenslag kan ik af en toe wel eens zwaar op de hand zijn.

Voor wat vrienden betreft ben ik niet zo kieskeurig en ben op zoek naar vlotte, spontane mensen die zich niet afhankelijk opstellen en creatieve ideeën hebben.

Helaas… voor winkelen, festivals of een drukke kroeg op zaterdagavond ben ik niet snel te porren.

Dus, als je jezelf een beetje herkent in mij ( of juist niet, maar er gaat toch een lichtje branden ) en je woont in de buurt dan zeg ik… Stel jezelf maar 'ns voor!

• Ruud en Lidia

Hallo Paulien,

Ik herken wel een boel dingen in je oproep die mij in ieder geval aantrekken. Ben wel getrouwd en we zijn samen op zoek naar nieuwe vrienden. Ik wil ons graag voorstellen, maar dan liever in een mailtje. Kun je me een kleine reactie geven op ruudje22@yahoo.co.uk. Alvast kort: Ik ben 41 en mijn vrouw 29, ook geen kinderen en zijn daar ook niet mee bezig. Ik heb een eigen bedrijfje, Lidia heeft een baan voor 30 uur. We wonen in Nieuwegein op een half uurtje rijden van Den Bosch. We hebben een auto.

Groeten,

Ruud & Lidia.

• Miriam

Hallo Paulien,

Ik zie dat je zelf ook een oproepje hebt geplaatst. Ik wil voorstellen om eerst eens wat over en weer te mailen om elkaar beter te leren kennen. Mijn mailadres is mp2629@msn.com.

Groet Miriam