ZUID-LIMBURGSE VRIENDINNEN GEZOCHT

• Lin44

Hallo allemaal,

Ik zoek een (of natuurlijke meerdere) echte, gezellige maar vooral eerlijke vriendin(nen) om eens wat leuks mee

te ondernemen: terrasje, wandelen, winkelen, sporten, gewoon lekker kletsen etc.

Wat ik erg belangrijk vind is er voor elkaar zijn, lachen gieren en brullen maar ook elkaar een luisterend oor

bieden in mindere tijden.

Ik ben 44, heb geen kinderen, ben getrouwd en mijn man werkt veel dus ik zit veel alleen, mijn beste vriendin

is een jaar geleden overleden, dus nieuwe hartsvriendinnen zijn van harte welkom!

Ik woon zelf in de buurt van Brunssum, dus potentiële vriendinnen uit de regio 046/045………reageren (:D

Groetjes,

Lin

• XxXmoonieXxx

Hoihoi Lin,

Gecondoleert van u hartsvriendin!

Ik zoek ook naar vriendinnen in zuidlimburg. maar onze leeftijds verschil is groot.

Het is heel moeilijk om meiden van me eigen leeftijd hier in zuidlimburg te vinden.

Ik ben monica woon in sittard samen met me vriend.

Me vriend werkt 0ook veel en zit ookveel alleen.

Ik ben op zoek naar eerlijke vriendinnen die ook nakomen wat ze beloven ( daardoor ben ik veel vriendinnen kwijtgeraakt omdat ze logen en niks nakwamen)

Me hobby's zijn: tekenen, schilderen, muziek luisteren leuke dingen doen zoals bios, terasje pikken en noem maar op.

Misschien dat ik nog een mailtje terug kan krijgen op moonie_sweety@hotmail.com want via mail is natuurlijk makkelijker

Groetjes monica