Vriendinnen omg maastricht

• Anita

Hallo,

Ik ben 25 jaar en woon vanaf augustus in Borgharen vlakbij maastricht.

Aangezien ik nog geen mensen uit maastricht of omgeving ken lijkt het me leuk om op deze manier in contact te komen met meiden.

Het lijkt me leuk om gewoon met iemand te kunnen kletsen, naar de bioscoop te gaan, even gezellig door de winkelstraat of gewoon leuke dingen doen.

Dus zit jij in een soortgelijke positie en ben je ook op zoek naar vriendschap laat wat van je horen en misschien kunnen we samen dan iets ondernemen.

Groetjes Anita

• Jennifer

hey Anita,

ik ben 24 en zoek ook nog leuke mensen om samen iets te ondernemen :) ik woon wel in hasselt dat is zo 30min van maastricht als je dat niet te ver vind kunnen wij ja maar eens samen iets doen. Laat maar gewoon iets weten.

Groetjes

• Nicole

Hee Anita,

Heb je je draai al een beetje weten te vinden in Borgharen?

Lijkt me leuk om met je in contact te komen en als het klinkt een

vriendschap op te bouwen.

Groetjes, Nicole

• Anita

Beste naamgenoot,

Ik ben net terug van wereldreis en ik ben nu weer woonachtig in Maastricht. De groep vriendinnen die in de buurt woont wordt steeds kleiner, iedereen verhuist :(. Ik hou van stappen, gek doen, filmpje pakken, enz.

Ik hoor graag van je!

Gr Anita

• Eline

Hey Anita,

Borgharen is een leuk dorp, hopelijk bevalt het je! Ik heb een jaar lang stage gelopen op de basisschool in Borgharen als onderwijsassistente, vriendelijke mensen, maar wel heel hecht en moeilijk om daar tussen te komen. Ik ben verbaast dat er toch zoveel meiden zijn die op zoek zijn naar vriendschap, ik begon al te denken dat ik de enige was.

Misschien is het leuk om eens te mailen samen? Leren we elkaar wat beter kennen, en wie weet klikt het!

Groetjes,