* STEL GEZOCHT OMGEVING ARNHEM! *

• Linda

Wij wonen sinds een tijdje in de buurt van Arnhem.

Het lijkt ons ontzettend gezellig om samen met een ander stel uit eten te gaan, te praten over van alles en nog wat, ergens wat te gaan drinken dat soort dingetjes.

We hebben onze contacten maar die zijn meer individueel. Ons idee is juist om ook eens samen met dus een ander stel deze dingen te doen.

Zijn jullie ongeveer van onze leeftijd en hebben jullie eventueel interesse? Reageer dan gerust, gewoon doen. Top! Groetjes.

• Evelien

Hoe oud zijn jullie dan?

• Linda

Lekker slim… Ik ben net 37 geworden en mijn vriend is 43. Gr.

• E

Hai Linda,

Ik zou graag wat meer weten over jullie maar kan zonder registratie nergens posten. Ik zie ook dat je oproepje al wat ouder is en dat je vandaag nog reageert, staat -ie nog open?

Zou je jouw mailadres kunnen posten?

Groetjes,

E. (andere poster)

• Linda

Hallo, excuses voor de late reactie. Ben hier niet zo vaak te vinden.

Hmm, moeten we even kijken hoe we dat moeten aanpakken.

Mijn mailadres ‘openbaar’ maken vind ik niet zo namelijk.

Maar kun je in ieder geval iets meer vertellen over jullie zelf?

Groetjes!

• Linda

PS: ik bedoel natuurlijk dat ik mijn mailadres wel aan jullie wil geven maar dat ik het niet zo graag hier op de site zet. Gr.

• lenie en rien

hoi hoe oud zijn jullie,wij zijn een stel van 56 jaar bijna ook uit gelderland.

mvg

lenie en rien

• E

Hai Linda,

Ook ik kijk hier niet zo vaak, maar hier ben ik weer.

Tja, wanneer je een oproepje doet tot contact maar ik je verder niet kan bereiken, weet ik het ook even niet…

Op zich hier wel serieuze interesse, maar ook ik heb geen behoefte om op internet teveel prijs te geven.

Heb je nog een plan B? ;)