vriendinnen gezocht omgeving Amersfoort

• Pandora

Hallo,

Ik ben een vrouw van 37 jaar en moeder van een dochter van 6. Ik ben op zoek naar gezellige vriendinnen in de omgeving van Amersfoort. Zelf woon ik in Leusden.

Met een vriendin zou ik graag:

- een bakkie koffie doen

- een goed gesprek hebben

- lachen en huilen

- naar de stad gaan

- uit eten gaan

- naar de bios gaan

- misschien eens wat met de kinderen doen als je die ook hebt.

- msn-en en mailen

Ik hoor graag wat van je.

• Martine

Hoi hoi!

Ik lees je oproep en ik denk: Meteen op reageren! Mijn thuissituatie is ongeveer vergelijkbaar. Ik woon in Amersfoort en ben 38 jaar. Ik heb twee kindertjes (van 2 en 4 maanden) en ik woon samen. We wonen sinds vier jaar in Amersfoort. Eigenlijk ken ik heel weinig mensen in deze omgeving.

Zullen we via de mail verder kennismaken?

Groetjes Martine

• San

Hoi,

Ik was eens aan het kijken op internet naar “vriendin gezocht in amersfoort” en kwam jouw reactie tegen.

Ik woon zelf in Amersfoort, ben 36 jaar, en heb ook een dochter van 6 (bijna 7).

Ben eigenlijk op zoek naar wat meer sociale contacten, aangezien ik die niet veel heb.

Misschien kunnen we per mail kijken of het klikt?

groetjes, Sandra

• Pandora

Hoi Martine,

Stuur me maar een mailtje op pandoor@hotmail.com. Kan jouw email niet zien in je berichtje.

Groetjes,

Pandora

• Pandora

Hoi,

Wat leuk dat je dochter bijna net zo oud is als die van mij. Lijkt me leuk om te mailen. Mijn emailadres is pandoor@hotmail.com.

Groetjes,

Pandora

• Kirsten

Hoi, hoi,

Het is inmiddels december, maar misschien nog niet te laat.

Ik ben 38 jaar, woon samen, woon sinds 4,5 jaar in Amersfoort en heb twee zoontjes van net 1 en net 3 jaar.

Wat los / vaste contacten heb ik inmiddels wel opgedaan, maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar een echte vriendin. Iemand bij wie je onaagekondigd binnen kunt lopen voor een bakje koffie of een goed gesprek en waar je alles tegen kunt zeggen. Ik houd van winkelen, lekker lunchen, uit eten gaan, iets drinken, wandelen, lezen en bakken (cake / taart).

Ik lees dat jij ook op zoek bent naar contact.

Mijn mailadres is: kirsten_34@live.nl, ik zie wel of je reageert.

Groetjes Kirsten

• Jolanda

Helaas ben ik sinds kort alleen met mijn zoontje van 10.

Ik zou graag mijn vriendenkring wat willen uitbreiden.

Iedereen is eigenlijk druk met zijn eigen gezinnetje, waardoor je vooral in het weekend wel eens alleen zit.

Ik vind het leuk om een bakkie te doen, filmpje te kijken of zo maar wat kletsen.

Gezelschapsspelletjes bijv. Kolonisten van Catan vind ik ook erg leuk, dus misschien zijn er wel meer die dit ook leuk vinden.

groetjes

Jolanda

• karin

Hoi

je mag me toevoegen aan de lijst om wat contacten op te doen hier !

mijn dochter is 6 (bijna 7), ik ben 44 en zoek wat gezellige mensen in Amersfoort om koffie mee te drinken of om met de kids wat leuks te doen

groetjes

karin196767@live.nl

• Claudia

Hoi hoi,

Het is inmiddels al heel wat maandjes verder sinds het 1e bericht hier.

Mijn naam is Claudia en ik woon sins November in Amersfoort…

Heb een dochter van goed 5.

En ik zou het ook leuk vinden om wat contacten op te doen.

Groetjes Claudia

• karin1967

hoi claudia

ik ben karin, 43 en mijn dochtertje is 6

ik zoek vriendinnen in amersfoort voor mezelf en mijn dochtertje

ik snap alleen van deze site niets, want het lukt amper om een bericht te plaatsen :(

als je wilt kun je mailen met

karin196767@live.nl

mss kunnen we elkaar iets beter leren kennen en wie weet klikt het !

groet karin