vriendschap

• Veronica

Hallo ik zoek vriendschap,ben geen lesbisch.

Met mensen vanaf 55jaar.

Ik hou van honden, die ik dan ook zelf heb ook andere dieren, daar heb ik hierbij huis ook de ruimte voor!

Ik heb geen broers of zussen, dus weinige fam.ben zelf 58jaar en kom uit omgeving Gelderland-Achterhoek.

Ik hou van eerlijk en oprechtheid!

Wie schrijf mij gauw eens een berichtje via mijn mail adres, altyd antwoord terug.

Gr,Veronica

• Peter13

Hoi Veronica,komt een gescheiden man van 52 uit de regio Utrecht ook in aanmerking voor vriendschap zoals jij bedoeld?

vriendelijke groet Peter

• Jacob

Hallo Veronica,

Ik kom uit Duiven, ben getrouwd maar ben veel aan het wandelen. Ik kom net terug uit Varsseveld, heb ik net 2 uur gelopen. Misschien kunnen we eens samen een wandeling maken,

IK ben 65 jaar en ben nergens op uit. Laat maar iets horen, mag op mijn prive adres, blijft het tussen ons.

Lieve groetjes

Jacob

• DOVANI

(:P) Ik ben, gek genoeg, nog stééds op zoek naar uitbreiding van mijn vriendenkring…snap er niks van!

Ben zelf ook 55 plusser , maar nog in de kracht van mijn leven. Ik stel voor om als groepje eens een keertje gezellig bij elkaar te komen, maak ik een enorme pan erwtesoep, want vriendschap maakt hongerig!(:D:D

Wie??????