hoi allemaal
wilde me even voorstellen.
ben een alleen staande jongeman van 54jaar. woon sinds 1975 in nunspeet met me ouders vanuit den haag. me ouders zijn inmiddels overleden. me vader in 1998 me moeder sinds kort juli 2010. ik was er bij. ik mis me moeder enorm. een aantal vrienden (niet noemens waard) maar die er zijn zijn er hebben ook niet veel tijd meer. zijn verloofd en komen steeds minder. Via deze weg probeer ik nieuwe vrienden te krijgen in de leeftijd van 20 tot 45 jaar. daar ik vooral goed met jongeren kan opschieten zoek ik ook ron die leeftijd.nu de winter maanden weer voor de deur staan en de lange avonden komen probeer ik wat gezelligheid te zoeken va internet. ook wordt ik op 30 sept geoepreerd en zal dan 13 weken moeten revalideren wat ik thuis doe met thuis zorg.
in deze wereld waar veel eenzaamheid heerst moet er toch wel ergens iemand zijn die dit oproepje leest. me vrienden zie ik net als sterren, soms zijn ze er en soms ook niet. ik woon zelfstandig in nunspeet. heb een leuk huisje met een klein tuintje een vijver erin . hou enorm van muziek zit ook in een bandje van mensen met een beperking. hou van tuinieren–koken–lezen–puzzelen–af en toe uit gaan–internetten–tv kijken en lekker relaxen op de bank met een wijntje erbij.
ik hoop dat iemand met dezelfde interesse op komt dagen kijk er erg naar uit om zo met elkaar straks de lange winter maanden met elkaar door te brengen
dank voor jullie aandacht.
piet