Leuke en eerlijke vriendschap gezocht in Rotterdam.

• Ch.

Hallo allemaal,

Ben jij net als mij opzoek naar een leuke vriendschap? Een eerlijke vriendschap? Een spontane vriendschap? Dan zijn wij opzoek naar elkaar.

Ik ben een alleenstaande vrouw uit Rotterdam en ben 52 jaar. Ik ben opzoek naar vrouwen die een serieus een vriendschap willen opbouwen, geen bi of lesbische relatie. Ik heb zelf 1 dochter en 2 kleinkinderen. Ik hou van winkelen, stedentrips, terrasje pakken, wandelen en gewoon lekker een bakkie bij elkaar doen. Ik ben een voorstander van eerlijkheid. Ik vind het leuk om lekker bij elkaar te lunchen en dan te kletsen over van alles en nog wat. Ook gewoon eens bellen om te kijken wat de ander die dag te doen heeft.

Ik zoek het liefst iemand met kinderen of kleinkinderen en in de omgeving Rotterdam.

Spreekt jou dit aan laat dan iets van je horen, serieuze reacties krijgen altijd een reactie terug.

Gr. CH.

• chris van der veen

ik ben chris 06-46465156 beethovenlaan670 031cm zwolle de rest kom van zelf groetjes

• Trudy

Hallo,

Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent, want ik zoek wel gezellige mensen in de buurt van Rotterdam om zo nu en dan eens mee af te spreken.

Bijv. winkelen, rommelmarktje, terrasje etc. Dus een leuke vriendschap zou welkom zijn. Ik ben een alleenstaande vrouw van 56 jaar, moeder van 3 kinderen en oma van 2 kleinkinderen. Lijkt het je wat om eens te mailen, hoor ik je graag!

Groetjes Trudy

• bram

Dag

Ik val op volslanke vrouwen, zou graag eens contact maken door te mailen.

Maar nog leuker lijkt het me om samen te gaan zwemmen. Ik ben verwoed zwemmer

en zou het cool vinden al zwemmend een leuke

Rubensvrouw te leren kennen. Nou ja, zie maar..

Groet

Bram de Jonge

PS Zo jong ben ik niet, ik ben nl onlangs gepensioneerd als leraar.