nieuwe vriendinnetjes, Enschede/Hengelo

• Martine 20

Heee allemaal,

Ik ben een spontane en enthousiaste meid die is gek op uitgaan, shoppen en alle andere typische meisjes dingen… Ondanks dat ik een leuk sociaal leven heb en genoeg lieve vriedinnen heb, Lijkt het me heel erg leuk om een paar nieuwe meiden te leren kennen om samen gezellige dingen mee te gaan doen.

Zijn er nog leuke meiden tussen de 19/21 die hier voor in zijn ? Laat wat van je horen…..

liefss Martine

• Martine

nobody :O:O ???

• Cindy

Hoi Martine,

Ben jij nog op zoek naar vriendschap? Ik ben Cindy en ik komt uit een Zuid-Afrikaanse achtergrond en ben getrouwd met een Enschedeër. Ik ben een workaholic, maar helaas ben ik werkloos van af Januari. Op het moment ben nog steeds zonder werk en word er gek van. Om hierdoor overdag thuis te zitten kan jij je voorstellen niet goed voor mij is. Door mijn werkverslaving heb ik nooit vriendschap gesloten met een ander en eerlijk gezegd is dat nu nog steeds moeilijk.

Ik ben op zoek naar een rustige vriendschap. Om mee te begin, 1 keer een week samen wat leuks doen voor een paar uur. Naar winkels kijken, terras zitten, bioscoop of samen een entje fietsten voor een bietje bewegen.

Laat mij het weten.

Cindy

• Cindy

Hai Cindy,

Lees net je oproepje en het spreekt mij wel aan :-).

Heb dezelfde wensen en ben ook wel een workaholic…dus wie weet is er meer?

Vind het wel lastig om m'n eigen mailgegevens e.d. toe te voegen

Laat eerst weten of je interesse hebt, wil je dat?

Greeting Cindy