vriendinnen v.a. 35jr regio ede, wageningen, arnhem

• angela

Hoi, ik ben een leuke vlotte vrouw van 40 jaar, heb een eigen bedrijfje waarin ik heel gelukkig ben. Wat ik mis zijn vriendinnen in mijn leven, wel altijd gehad maar nu dus niet meer. En ik mis dat, het is toch belangrijk om paar goede vriendinnen te hebben met wie je kan lachen om dezelfde dingen, ook je verhaal bij kwijt kunt. Gewoon jezelf kunt zijn. Iedere vriendschap is weer uniek, met de een kan je weer wat anders delen dan met de ander.

Ik zoek in ieder geval echte vriendinnenvriendschappen. Met elkaar kunnen kletsen, lachen, diepgang, interesse in schilderen, (zelf) muziek maken, styling, spiritualiteit (meditatie, qi gong), natuur, wandelen in natuur, ergens wat drinken in leuk cafe, naar filmhuis/bios.

Wanneer mijn oproepje jou aanspreekt hoor ik graag van je!

• Annet

Hai Angela

Jou oproep speekt me zeer zeker aan,ik ben een vrouw van 44 jaar uit de omgeving Doetinchem,laat maar horen of dat te ver uit de buurt is!

Groetjes Annet

• chris van der veen

ik ben chris 06-46465156 beethovenlaan670 8031cm zwolle ik ben lief en naar een tijdje ook sexs er bij daar hoor er bij

• Jolanda

Beste Angela,

Graag wil ik reageren op jouw oproepje.

Heb er zelf inmiddels ook 1 geplaatst.

Ben ook op zoek naar “nieuwe” vriendinnen. Mijn vriendinnencircuit is inmiddels al heel wat uitgedund (door overlijden op jonge leeftijd).

Ik ben 49 jaar, woon in Arnhem, werk in het onderwijs, heb 2 kinderen 15 en 17 jaar, woon samen, sta vol in het leven, heb alles maar mis toch iets.

Heb brede interesses, houd van stappen (al lang niet meer gedaan helaas), bioscoop, concerten, ben kortom overal voor in.

Hoop wat van je te horen,

groetjes,

Jolanda.

• petra

angela Schreef:

——————————————————-

> Hoi, ik ben een leuke vlotte vrouw van 40 jaar,

> heb een eigen bedrijfje waarin ik heel gelukkig

> ben. Wat ik mis zijn vriendinnen in mijn leven,

> wel altijd gehad maar nu dus niet meer. En ik mis

> dat, het is toch belangrijk om paar goede

> vriendinnen te hebben met wie je kan lachen om

> dezelfde dingen, ook je verhaal bij kwijt kunt.

> Gewoon jezelf kunt zijn. Iedere vriendschap is

> weer uniek, met de een kan je weer wat anders

> delen dan met de ander.

> Ik zoek in ieder geval echte

> vriendinnenvriendschappen. Met elkaar kunnen

> kletsen, lachen, diepgang, interesse in

> schilderen, (zelf) muziek maken, styling,

> spiritualiteit (meditatie, qi gong), natuur,

> wandelen in natuur, ergens wat drinken in leuk

> cafe, naar filmhuis/bios.

> Wanneer mijn oproepje jou aanspreekt hoor ik graag

> van je!

• petra

hoi angela Ik ben petra, 39 jaar nog net… hahahha en kom uit Doetinchem. ik las je oproep, en dacht, laat ik eens reageren.Uiteindelijk is niks fijner als een goeie vriendschap, ben ik van mening. Net als jij wel altijd vriendinnen gehad, maar is in de loop der tijd, nogal uitgedund zeg maar. Het lijkt me leuk om te kijken of er een klik zal zijn tussen ons,dus zou het leuk vinden van je te horen. grtjes petra ps. qua intresse's komen er wel dingen overeen.