Vriendinnen gezocht in Zoetermeer

• Diana

Hallo jonge vrouwen van Zoetermeer,

Ik ben een jonge vrouw van 28 en woon nu bijna 2 jaar in Zoetermeer.

Naast dat mijn vrienden zijn gaan samenwonen, trouwen, kinderen hebben gekregen en dus minder vrije tijd hebben, lukt het mij zelf niet om in Zoetermeer een sociaal netwerk op te bouwen. Mensen die het leuk vinden om zo af en toe iets leuks te ondernemen : terrasje pakken, fietstocht maken naar het Noodr-Aa en daar neerploffen, gezelschapspel spelen op een stille avond, de stad in om jezelf eens te verwennen …. Ik noem maar wat dingen.

Ik vind het leuk om te masseren, te fitnessen en te lezen. Ook Internet is niet weg te denken in mijn leven.

Lijkt het je leuk om eens te mailen en zo kennis met elkaar te maken, laat het me weten en ik antwoord je z.s.m.

Groetjes en tot snel, Diana

• ashmita

Heey Diana,

Ik woon in zoetermeer en ben 30 jaar. Ik hou van stadten of een bioscoop pakken en gewoon lekker kletsen.

Zelf fitness ik sinds kort bij muldersport.

lijkt me leuk om via de mail kennis te maken en misschien ontstaat daar een leuke vriendschap uit.

Gr ashmita

• Diana

Hoi Ashmita,

Leuk dat je op mijn oproepje reageert. Alleen nu nog elkaars email zien te vinden he ;-)

Ik heb nu bij deze mail mijn emailadres ingevoerd, ik hoop dat jij, door op mijn naam te klikken, contact met mij kan krijgen via mail.

Dan kunnen we de communicatie daar voortzetten, Dat lijkt me leuk.

Voor nu in ieder geval een fijn weekend!!

Gr diana

• Diana

Anders kun je me ook vinden door via google te zoeken naar diko massagepraktijk …

dus mocht je ooit last hebben van je spieren, kan ik je ook een helpende hand bieden ;-)

gr diana

• mucha

hallo,

ik zoek leuke meiden uit zoetermeer,of denhaag om leuke dingen mee tedoen ben zelf 26 jaar

• marcel

hoi diana,

Met marcel uit zuid-limburg ik hoop dat het niet ongepast is dat ik me

aanmeld op deze manier.Ik ben op zoek naar nieuwe contacten.

ik ben sinds 1 1/2 jaar alleen en mis toch wel iemand waar je

tegen kunt praten.vriendschap dat zou ik graag weer wille.

Ik ben zelf 43 jaar no kids.Ik hoop dat ik met je mag mailen

kan ik wat meer over mezelf vertellen.

dank als je me berichtje lees en een fijn weekend toegewenst

groetjes marcel.