vriendinnen in Almere gezocht

• Linda

Ik woon ruim 3 jaar in Almere en vind het een geweldige stad, maar ik werk in de provincie Utrecht en mijn familie woont niet om de hoek. Gezien het feit dat ik geen fanatieke sporter ben, valt het nog niet mee om nieuwe mensen te leren kennen. Vandaar deze oproep: ben je een vrouw tussen de 40 en 55 jaar (ok, jonger of ouder is natuurlijk ook goed :)) en zoek je ook (nieuwe) vriendinnen laat dan iets van je horen.

• fleur

Hoi, ik ben ook op zoek naar nieuwe mensen omdat m'n vriendenkring na 20 jaar een beetje ‘uitgeput’ is, maar gelukkig zijn er nog een paar mensen over! Het ‘dunt uit’ en er komt niet veel bij, maar dit hoor ik van bijna iedereen om me heen, van dezelfde leeftijd. Het lijkt wel een trend!?

Ik weet niet of je alleen maar mensen in en rond Almere zoekt, maar ik vindt het leuk om nieuwe mensen te leren kennen, ben 44 jaar oud, woon in de buurt van Leiden, en dat is niet ver van Almere, toch? Als je een keertje een terrasje of zo wil pakken, dan ben ik daar voor in. Ik vindt Amsterdam ook een geweldige stad. Nieuwe mensen, nieuwe verhalen, activiteiten en interesses, altijd leuk!

groetjes

Fleur

• Linda

Fleur,

Dank voor je leuke reactie. Echter, Leiden is zo'n 65km van Almere en dat is nou juist het “probleem”. Ik zou het leuk vinden om mensen in Almere te ontmoeten omdat je daarmee zonder tevoren te plannen snel iets mee af kunt spreken.

groetjes,

Linda

• fleur

Hoi, ja dat is inderdaad ver weg, ik ben ook op zoek naar mensen in de buurt om even een terrasje mee te pakken, of zo. Succes verder!

gr. Fleur

• marcellina1@live.nl

Linda Schreef:

——————————————————-

> Ik woon ruim 3 jaar in Almere en vind het een

> geweldige stad, maar ik werk in de provincie

> Utrecht en mijn familie woont niet om de hoek.

> Gezien het feit dat ik geen fanatieke sporter ben,

> valt het nog niet mee om nieuwe mensen te leren

> kennen. Vandaar deze oproep: ben je een vrouw

> tussen de 40 en 55 jaar (ok, jonger of ouder is

> natuurlijk ook goed :)) en zoek je ook (nieuwe)

> vriendinnen laat dan iets van je horen.

• marcellina1@live.nl

Hoi Linda, ik heb je een prive berichtje gestuurd is deze aangekomen?

Groetjes Marcellina