Vriendschap gezocht omgeving Hilversum

• Michel

Hallo,

Ik ben een moderne jongen van 27 jaar en ben opzoek naar leuke nieuwe contacten in de buurt van Hilversum.

Gewoom om af en toe wat gezelligs doen, gezellig een terrasje pakken, sporten, naar bios of noem maar wat leuks.

Ik sta open voor alle gezellige dingen.

Ben jij ook opzoek naar leuke nieuwe contacten dan hoor ik graag van je!

En wie weet misschien tot snel.

Groetjes Michel

• Lyron

Hallo,

Ik las je advertentie en het sprak me aan.Ik ben Lyron 31 jaar uit Utrecht ik ben ook opzoek naar nieuwe contacten.Lijk je het leuk hoor ik graag van je.

Groetjes.

Lyron

• stel flevo

Hoi,

Leuk berichtje. Zijn stel m/v van begin 40 en zoeken soortgelijk denken we. laat eens wat horen

Gr

• aryan

goedendag lyron

vindt het wel beetje raar jij had toen een advertentie gezet van mensen gezocht voor vriendschap een keer afgesproken in utrecht en vervolgens laat je ons gewoon barsten wat is dat voor mentaliteit zeg kerel

heb me er vreselijk aan gestoord jij die zo nodig mensen zocht en gewoon laat barsten en niets meer van zich zelf laat horen zeg dat dan gewoon toch

wat valt me dat tegen van je hoor en nu zoek je weer mensen voor vriendschap

slappe vent ben je

• sander

Hoi,

Iets meer dan een half jaar geleden ben ik verhuisd naar Utrecht voor mijn werk. Oorspronkelijk kom ik ergens anders vandaan. Omdat ik hier nog maar weinig mensen ken lijkt het me leuk om nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe vrienden / vriendinnen te maken. Ik ben eind twintig, dus het zou leuk zijn als je ook ergens in de twintig bent of begin dertig. Mijn e-mail adres is sander030sander@gmail.com. Het lijkt me leuk als je wat laat horen! Reageren doe ik altijd :-)

Groeten,

Sander

• menjflevo

Beste Michel,

Ook wij zoeken al een tijdje… maar dan een man om als stel een vriendschap mee op te bouwen. Hieronder de advertentietekst die we toe gebruikten. Als dit een beetje overeenkomt met hetgeen je zoekt……… horen we natuurlijk heel graag van je. Groetjes van MenJ

Wij zijn een getrouwd stel (v/m) van begin 40 en zoeken die éne gezellige, open, betrouwbare en attente man om leuke dingen mee te doen. Onze kinderen zijn nu wat groter en we willen regelmatig gewoon wat gezelligs en leuks doen samen met een ongebonden man. Eens een avondje stappen, een wandeling in de duinen of het bos, een terrasje / bioscoop / restaurant bezoeken, voor elkaar koken of een goed gesprek op de bank… of? (verzin eens wat, en vertel…). Wij zoeken voor een langdurende en regelmatige situatie en dus een persoon die niet alleen interesse heeft voor kortstondig en snel verveeld is. Meer iemand om met z’n drietjes als maatjes hele leuke dingen te doen en beleven om zo een langdurende, actieve en gezellige vriendschap op te bouwen, maar ook zeker ook een sexuele omgang te hebben. Dit in een trio man-vrouw-man waarbij de vrouw zeker centraal. In een trio is contact tussen de mannelijke delen en sappen niet te voorkomen en zoeken iemand die daar zeker niet voor terugschrikt… of liefst bi-gierig is. We zoeken voor regelmatig en zeker met de intentie voor langdurend. Over ons: Zij 170/80, bruin haar en bruine ogen, mooie vrouwelijk vrouw met een mooi lijf. Hij 180/85, blond en blauwe ogen, mannelijke man met klein welvaartsbuikje. Zijn getrouwd, 2 kinderen en wonen in Almere. We zijn geen swingers, gaan niet naar clubs of party’s en hebben er verder niets naast (niet apart en ook niet samen). We horen graag van je… als je interesse hebt.

• Dick

Beste Menjflevo,

Bij toeval kwam ik op jullie reactie.

Zoals ik zie is dit forum niet zo heel actief aangezien het laatste berichtje uit Juli 2010 is.De manier waarop jullie een vriendschap zoeken spreekt mij zeer aan. Ben zelf woonachtig in Almere.

Ik ben een 42 jarige man. Mochten jullie intresse hebben mail mij dan even op dit mailadres dan kan ik iets meer over mijzelf vertellen.

gr\

D.

• menjflevo

He hoi Dick,

Leuk je reactie te lezen. Het emailadres hebben we niet gevonden hoor… maar misschien kan je ons een emailtje sturen op menjflevo@hotmail.com. Zoals je al gelezen hebt komen ook wij uit Almere, dus dat is al prettig. Horen graag van je, gr MenJ

• menjflevo

emailtje helaas nog niet van je mogen ontvangen… menjflevo@hotmail.com

• kampvrouw@hotmail.com

hoi iedereen

ik ben op zoek naar vriendschap omgeving utrecht.

om gezellig dingen doen.

ik ga even me voorstellen ik ben 24 jaar.

woon omgeving utrecht

ik ben pas getrouwd.

ik hoop dat mensen op me ga reageren.

groetjes leonie