Vriendin omg Weert gezocht (+/- 30/35 jr)

• renate

Hoi Leuk dat je even kijkt bij mijn oproepje

Via deze weg zoek ik nieuwe vriendinnen om leuke dingen mee te doen

denk aan winkelen ,terrasje pakken, bios, uit eten.

Of gewoon gezellig kletsen. dagje/weekendje weg.

Ben zelf 33 jr, single.. en de meeste vrouwen die ik ken zijn bezig met hun eigen huisje,boompje,beestje…

Dus mocht jij het ook zat zijn om je s'avonds of in het weekend te vervelen en alleen op de bank te zitten

Laat het me even weten..

• vynckli

Hoi Renate,

wat leuk jouw bericht! Ik denk dat we samen leuke dingen kunnen ondernemen. Ik woon in Roermond en ben 35. Jouw interesses zijn de mijne en dat komt goed uit. We kunnen eerst even mailen als je dat prettig vindt. Ik ben ook single en herken je situatie als je zegt dat de meesten druk bezig zijn met hun gezin. Ik heb tijd en bied mijn vrienden een eerlijke en serieuze vriendschap waar genoeg ruimte is voor humor.

Spreekt je dit aan, laat maar iets horen.

groet, Liesjuh.

• betty veldman

hoi Renate,

Ik ga straks verhuizen naar het zuiden.

Het lijkt me leuk om in Limburg nieuwe mensen te leren kennen.

Ik ben 28 jaar en woon nu nog in Drenthe. Ook mijn vriendinnen hier zijn allemaal gesetteld.

Heb mijn werk straks in Eindhoven, vandaar ook de verhuizing.

Groetjes,

betty

• vynckli

Hallo Betty

Welkom in het land van de zachte G.

Als je interesse hebt in een eerlijke vriendschap (zonder bijbedoelingen), laat het me weten. Ik ben 36 en woon in Midden-Limburg.

Hoop van je te horen.

ggggggggggggggroet, Liesjuh.

• vynckli

Hallo Renate

Jij krijgt -helaas- ook niet veel reacties op je oproep. Ik heb ook nog nooit echt veel reacties gekregen via deze site. Zullen we opnieuw beginnen en toch gewoon een keer afspreken om te zien of er een klik is? Weert - Roermond is toch eigenlijk 1 groot dorp, vind je niet? Als je alsnog contact wilt, laat het me weten. Toch zonde om teveel tijd alleen door te brengen als je behoefte hebt aan een fijne vriendin? Met een schone lei starten, lijkt me nu een goed idee, wat denk je?

groet Liesbeth.