Vrienden/ Vriendinnen gezocht midden Nederland!

• vampy87

Hey!

Via deze weg ben ik opzoek naar nieuwe vriendschappen in het midden van het land.

Amersfoort -> Utrecht! Ben zelf een 22 jarige meid.

Afkomst en achtergrond zijn natuurlijk niiet van belang! t zou wel leuk zijn als je van ongeveer dezelfde leeftijd bent 18-30.

Ik hou zelf veel van winkelen, bioscoop, terrasje pakken, reizen etc!

Ben op dit moment werkzoekende (Heb hiervoor een half jaar in eenhotel gewerkt) en zou het leuk vinden om met mensen af te spreken die niet eeuwig willen emailen!

Dus heb jij ook dat probleem dat je maar weinig contacten hebt en zou je het leuk vinden om hier verandering in te brengen? :D reageer dan!

Geen bijbedoelingen!! (advertentie is puur bedoeld voor vriendschap) Mensen die dat wel hebben kunnen op dat kruisje bovenaan klikken!!

• Michel

Hoi Vampy,

lijkt me leuk om met jou in contact te komen. Ik ben michel 27 jaar en kom uit hilversum.

Ik woon nog niet zolang hier in Hilversum. Het is in mijn drukke bestaan erg moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen.

Je kent het vast wel vrienden komen en gaan helaas.

Lijkt me leuk om watnieuwe mensen te leren kennen.

hopelijk hoor ik wat van! Misschien tot snel.

groetjes michel

• Michel

Hoi Vampy,

ik ben Michel 27 jaar en ben ook op zoek naar leuke contacten.

Door mij drukke leven is het soms moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen.

Je kent het misschien wel je gaat ergens anders wonen, vriendschappen verwateren helaas omdat iedereen hun eigen leventje krijgt.

Ik ben opzoek naar gezellig mensen om af en toe eens wat gezellig te doen, of te sporten etc etc.

Ik kom trouwens uit Hilversum.

Lijkt me leuk wat van je te horen.

Groetjes Michel

• ellen

Hallo,

Ik zag jouw berichtje staan en dat sprak mij wel aan.

Ik zal mij zelf even voorstellen Ik ben ellen woon samen in woudenberg

en ben 20jaar.

Ik hoop iets van je te horen

groetjes Ellen