Vriendschap gezocht in de Achterhoek!!

  • Kreezie

    Hoi hoi,

    ik ben een jonge spontane vrouw van 36 en zoek leuke vriendinnen in de Achterhoek. Veel van mijn vriendinnen wonen of ver weg of ze gaan zich settelen en hebben daardoor helaas minder tijd/zin om iets leuks te gaan doen. Ik zoek dus meiden waarmee ik geregeld leuke dingen kan doen. Spreekt dit jou aan en houd jij ook van filmpje kijken, lekker uit eten, gezellig kletsen, dagjes uit, enz, enz, kortom genieten van de (kleine) dingen van het leven, reageer dan! Altijd antwoord!!

    Groetjes!

  • ELLEN GOSSELINK

    hoi hoi

    ik zal mij eerst even voorstellen mijn naam is ELLEN GOSSELINK ik ben 44 jaar en ik woon sinds 2003 in de achterhoek ik ben getrouwd met gerrit en we hebben 2 kinderen sven van 4,5 jaar en i nge van 2,5 jaar ik ben al een hele tijd op zoek naar een vriendin om leuke dingen mee te gaan doen kom oorspronkelijk uit den haag waar ik een hele goeie vriendin had waar ik alles mee deelde maar zo opeens heeft heeft ze niks meer van zich l;aten horen en ik weer niet waarom en ik mis inderdaad gewoon de kleine dingen die je met een vriendin deeldt en gewoon ff lekker samen opstap en ook het feit dat je met een vriendin overal over kunt praten en 1 di e en dat geld voor beide kanten altijd voor je is ik had gedacht om eerst een tijdje over en weer te mailen om elkaar wat beter te leren kennen en om te kijken of het klikt

    ik hoop snel wat van je te horen

    groetjes ellen

  • Kreezie

    Hallo Ellen,

    leuk dat je gereageerd hebt op mijn oproepje. Waar in de Achterhoek woon je?

    Groetjes

  • ELLEN

    hoi hoi

    ik woon in baak dat is tussen doetinchem en zutphen ik weer niet of dat ver bij jouw uit de buurt is ? maar dat hoor ik dan wel van je ik heb een eigen auto grtjes ellen

  • kreezie

    Hey Ellen,

    helaas is dat wel een beetje bij mij uit de richting, ik woon zelf in Eibergen (Berkelland). Ik heb ook een auto, misschien kunnen we elkaar gewoon een keer ontmoeten. Dan kunnen we kijken of het klikt. Als je er ook zo over denkt geef me dan maar even je mailadres, dan mail ik je prive.

    Alvast fijn weekend!

  • ELLEN GOSSELINK

    hoi hoi

    ja dat is inderdaad wel een eindje uit de buurt jammer maar misschien kunnen we gewoon gezellig blijven mailen mijn mail adres is g.j.@hetnet.nl en dan kunnen we inderdaad altijd nog kijken hoe of wat en misschien kunnen we mettertijd een keer halver weggen afspreken om samen wat leuks te gaan doen

    ik wens jouw ook een prettig weekend en tot mails

  • kreezie

    Hoi Ellen,

    is bovenstaand mailadres wel goed? Ik heb nu al een paar keer geprobeerd je een mail te sturen, maar krijg hem telkens terug als niet leverbaar!

    Groetjes,

    Carmen

  • ELLEN GOSSELINK

    hoi hoi

    ik lees net je berichtje en ik ben een stukje vergeten het moet zijn g.j.gosselink@hetnet.nl nogmaals sorry ik hoop snel wat van je te horen

    groetjes ellen

  • Sandra

    Hallo Kreezie en Ellen,

    Ik ben ook opzoek naar een leuke vriendschap. gewoon voor de dagelijkse dingen van het leven, gezelligheid, koffie, wandelen of ff de stad in. Een goed gesprek of gewoon babbelen over koetjes en kalfjes. Ik woon in Doetinchem en heb 2 kids (2 en 4 jaar). Ik zou het leuk vinden om met (een van) jullie in contact te komen.

    Hopelijk hoor ik meer van (een van) jullie..

    groetjes Sandra

  • ivo

    wij zijn ook opzoek naar nieuwe leuke vrindschappen. Wij wonen in ruurlo en hebben 2 kids van 1 en 4.

    Groetjes