Les/bi, Z-H, 35-50 jr.

• Silvia

Hallo dames,

Deze lesbi-dame is op zoek naar leuke vriendschappen met dames dus, die net als ik lesbi zijn. Ik heb geen relatie en daarom zoek ik dames die net als ik leuke activiteiten willen ondernemen. Ik ben geen kroegtype, dus vrouwenfeesten vind ik niet zo leuk.

Wie ben ik? Ik ben een jong uitziende vrouw, van 45 jaar. Ik woon in Leiden en daarom doek ik vooral dames die in Zuid Holland wonen of in ieder geval niet al te ver weg.

Leuke activiteiten? Veel, bezoeken van (beelden) tuinen en kastelen, fietsen in de regio, een niet al te lange wandeling, stadswandelingen, musea en soms ook een leuk festival. (zoals de Lakenfeesten hier in Leiden) En nog heel veel meer. Ik rook niet, ben allergisch. Kan wel heel lang worden als ik alles hier invul, eigenlijk te veel om op te noemen.

Mail me gerust of kom eens mee met een van de volgende activiteiten die ik organiseer.

Zondag 9 mei: Strandwandeling Noordwijk, 16 mei: Fietsen vanuit Leiden naar Meijendel. Gr. Silvia

• Silvia

Nog steeds zoek ik nieuwe dames, die zich willen aansluiten bij mijn initiatief. Het is inmiddels een leuk groepje, maar er kan nog meer bij! (Wel alleen lesbi-dames dus)

Indien je interresse hebt, stuur dan een berichtje naar:

zevenster875@gmail.com

en je ontvangt nadere informatie.