ben je 50 plus single uit het Noorden ?wil je liever samen dan alleen activiteiten ondernemen, nieuwe mensen leren kennen
ik heb een vrienden activiteiten club voor het noorden opgericht, als je belangstelling hebt mail mij dan voor meer informatie.
hallo
wij zijn een stel hendrik en thea 46 en 42 jaar , we hebben twee dochters 10 en 13 jaar woonachtig in dronrijp vlakbij leeuwarden . graag willen wij nieuwe mensen leren kennen leuke dingen ondernemen en genieten. kunt u ons verder helpen met onze zoek tocht die nogal moeizaam verloopt.
graag reactie retour.
vriendelijke groeten hendrik en Thea .
Halo ben een alleen staande vrouw,met een lat relatie.
Werk veel in mijn omgeving,maar zou s,avonds wel wat meer contact willen hebben met mensen,gezellig kletsen,koffie drinken
Woon net in Terherne,woon hier prachtig,gezellig plaatsje,maar mensen zijn erg op zichzelf.Zoek leuke contacten in de buurt,voor leuke vrienschap groetjes grietje
mijn liefste
Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail
( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,
vanaf liefste
lilian
LILIANRABIA633@YAHOO.COM
my dearest
My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email
( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,
from dearest
lilian
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?