stel zoekt gezelligheid!!

• lou

Hi allemaal!

Wij zijn een vrolijk stel van v29 en m27 en wonen sinds kort in Zaanstad, hebben hier een huis gekocht, hebben geen kinderen.

Wij kennen helaas nog bijna niemand hier dus we zijn op zoek naar leuke gezellige mensen!

Kort enkele dingen wat we leuk vinden:

bios, zomers lekker naar het strand en/of terrasjes pakken, BBQ, gezelsschapsspellen, kaartspellen,

skeeleren (zijn nog beginners), shoppen, lekker op de bank hangend filmpje kijken, gezellig avondje kletsen/etentjes/borrelen, af en toe ff naar de kroeg etc etc etc

Verder is hij een echte voetballiefhebber en zij vindt spiritualiteit erg leuk.

We zoeken leuke mensen in de zaanstad en omgeving, dit kan zijn vanaf Haarlem tot Alkmaar tot Amsterdam…

We komen zelf uit omgeving Krommenie/Assendelft.

Dus zijn jullie ook op zoek naar een leuke vriendschap???

Stuur ons dan een mailtje !!!

loulou_bonbini@hotmail.com

groetjes !!

• irene

Hoi,

op een vriendschapspagina las ik jullie berichtje als jullie nog steeds geïnteresseerd zijn om leuke mensen in jullie omgeving te ontmoeten lees dan verder.

Wij zijn ook een jong gezellig stel van 25 en 30 jaar waarvan één uit de omgeving zaanstad komt en één uit de omgeving Utrecht. Met name ik uit Utrecht ken weinig mensen uit de Zaanstand en daarom lijkt ons leuk om andere mensen te leren kennen in de zaanstad om een keertje gezellig iets af te spreken.

We vinden het ook leuk om gezelschapsspellen en kaartspellen te doen een filmpje te kijken of gewoon gezellig kletsen. Mochten jullie het leuk vinden ons beter te leren

kennen stuur dan gerust een mailtje.

• lou

Hoi Irene!

Ik zie nu pas je berichtje…

heb nooit melding van de reactie gehad.. :s

maar lijkt me leuk om in contact te komen!

Ik kan alleen helaas je email niet zien, dus kan je ons een mailtje sturen??

loulou_bonbini@hotmail.com

groetjess