Vriendinnen gezocht Deventer e.o

• Cynthia81

Dag allemaal,

Ik ben een sportieve en spontane meid van 29 jaar. Woon al weer een jaar of wat in Deventer. Ben heel tevreden met mijn leventje, werk, huisje, vrienden. Wel vind ik het jammer dat veel van mijn vrienden ver weg wonen en iets spontaans doen is er vaak niet bij. Meestal moet de agenda getrokken worden en tja, dan is het spontane er wel een beetje af maar gelukkig doet dat er niks aan af dat het wel gezellig is. Ik ben dus op zoek naar leuke meiden om samen activiteiten te ondernemen. Dat kan variëren van samen bankhangen en een vorkje drinken, tot een avond stappen, een fietstocht of wandeling maken, musea bezoek, dagje weg, hardlopen, skeeleren, bioscoop, terrasje maar vooral lachen en plezier maken. Of eigenlijk, ik ben voor alles wel te porren.

Lijkt het je wat, laat dan een berichtje achter!

Groeten,

Cynthia

• VIE

Hi Cynthia,

Ik ben Vie, 31 jaar en ben sinds kort vanuit London verhuisd naar het centrum van Deventer voor mijn droombaan. Ik hou van dansen, zwemmen, natuur, lezen en yoga, reizen en tekenen. Mijn vrienden wonen voornamelijk in Amsterdam en ben daarom in het weekend daar te vinden maar daar wil ik verandering in brengen omdat ik Deventer echt een leuke stad vind en het op z’n student-elk-weekend-op-en-neer -reizen een beetje zat aan het worden ben. Alle activiteiten die je opnoemt vind ik leuk ! Heb gehoord dat het in de zomer ook echt leuk is om aan de IJssel te zitten!

Drop anders een mailtje als je een keertje wilt afspreken.

Gr,

Vie

• Suzan

Hallo,

Ik ben suzan, 29 jaar en woon in de omgeving van deventer. Ik heb wel vriendinnen maar die hebben al kids en zijn gesetteld. Ik ben altijd afhankelijk van hun.

Graag zoek ik leuke meiden die het leuk vinden om met mij dingen te ondernemen zoals: terrasje pakken, een etentje, bios, sporten, stappen, vakantie etc. Ik vind alles leuk!

groetjes suzan

• Janneke

Hoi Suzan,

Naar aanleiding van jouw berichtje reageer ik even. Ik ben Janneke, 28 jaar en woon een paar jaar in Deventer. Ik heb het hier goed naar mijn zin, maar mis nog wat contacten. Ik houd van lezen, shoppen, ´s zomers terrasjes pakken, sporten, theeleuten, bios, etentjes en regelmatig naar de kroeg gaan ben ik ook wel van.

Groetjes,

Janneke

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian