Vriendschap Zoetermeer

• Jakko

Hallo,

Sinds een half jaar ben ik nu woonachtig in Zoetermeer, maar ik ken hier geen mens. Graag zou ik in contact komen met gezellige mensen tussen de 25 en 40, die naast hun eigen leventje ook graag iets aktiefs willen ondernemen en zo nu en dan bij elkaar op de koffie kunnen komen.

Zelf ben ik 34, getrouwd en heb ik twee kinderen. Naast mijn gezin doe ik regelmatig aan sporten.

Ik hoor het wel…!!

• jip en janneke

hoi jakko,

hopelijk komt deze mail wel door ,we hebben even zitten worstelen met onze mail

je had gerageerd op onze oproep

heb je nog zin om een vriendschap op te bouwen?

we horen het wel,

groet andre

• vynckli

Hallo Jakko

ik woon in Limburg en vind de afstand te groot om een leuke vriendschap op te kunnen bouwen. Jammer, je omschrijving spreekt me wel aan, maar de afstand zie ik als een groot obstakel. Het is dan te moeilijk om spontaan eens af te spreken. Niets persoonlijks!

groet Liesjuh.

• Diana

Goedenavond Jakko,

Beter laat dan nooit, toch?

Ik ben je oproep tegen gekomen door te zoeken op ‘vrienden Zoetermeer’ via Google.

Ik woon sinds september 2008 in Zoetermeer en ik woon ondertussen ook samen.

Maar ik mis, heel simpel gezegd, naast mijn relatie de gezelligheid om het leven geen sleur te laten worden.

Lekker uitwaaien op het strand en een terrasje pakken met zijn allen ofzow?

Even bij elkaar op de koffie in een uurtje dat we ons vervelen?

Wij hebben geen kindeeren, dus daarover kan ik niet meepraten, al zou je dat willen.

Ik kan van alles vertellen, maar zou eerst jouw reactie willen weten en misschien kunnen we wat mail op en neer sturen.

Gr Diana, wijk 27

• Jakko

Hoi Diana,

Ik zie je berichtje nu pas. Ik weet niet of jij nog aktief hier bent…Mocht je dit nog wel lezen, zou je me dan weer even een berichtje terug kunnen sturen alsjeblieft?

Groetjes,

Jakko

• Floris

Hoi Jacco,

Ik woon in Nieuwerkerk a/d IJssel, ben 33 jr , getr. en 2 kinders.

Ik ben ook met enige reglmaat actief in de sport (tennis, mountainbike, schaatsen, enz.)

Al wat meer gewend in Zoetermeer?

mailen mag altijd, fwloman@hotmail.com

groetjes

Floris