Mail contact / vriend(in) omgeving Groningen

• Carmen

Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar leuke mensen om mee te msn-en, hyven of misschien wel een gewone vriendschap mee aan te gaan. Ik ben zelf 21 jaar, woon samen met m'n vriend en we hebben samen een dochtertje van 18 maanden en een zoontje van 6 maanden.

In het dagelijks leven ben ik gewoon huismama. Doordat ik eigenlijk nooit echt ergens kom heb ik geen contacten en dus ook geen vrienden wat me wel erg leuk lijkt.

Liefss

• Enibas

Hoi Carmen,

Ik las je berichtje en dacht laat ik er eens opreageren!Ik ben 28 jaar oud en woon samen in de prov Groningen.Lijkt me leuk om met je in contact te komen

Ik wens je een fijn weekend en hoop iets van je te horen

Liefs

• jolanda

hoi carmen

ik ben 22 jaar bijna 23, woon in groningen. heb een vaste relatie .

ben zelf ook opzoek naar echte vriendschappen om leuke dingen mee te ondernemen wat drinken en kletsen, bioscoopje pakken, shoppen uiteten noem maar op gewoon lekker thuis thee te drinken.ben geen uitgaanstype. eerst natuurlijk mail en hyves contact.

hobby's: leuke dingen ondernemen zoals hier boven, mij bezich houden met diergeneeskunde, film kijken, fitness, af en toe creatief bezig zijn met sieraden of zo iets maken.

zou het leuk vinden om met je in contact te komen.

hoop wat van je te horen.

groetjes

• simone

Geachte carmen,

Ik had je adv hier gelezen en dat sprak me erg aan.Ik ben precies op zoek naar wat jij zoekt.Ik zal even wat over mezelf vertellen.

Ik ben sinds kort naar groningen verhuist en zoek nu leuke mensen om leuke dingen mee te doen.

Ik hou van winkelen wandelen met me hond,terrasje pakken,lekker uiteten,weekendje weg,museum bezoeken,festivals,en zo kan ik nog doorgaan. ik ben 25 jaar en zoek leuk spontaan vriendin om leuke dingen mee te doen. Als je denkt nou ik wil wel leuke dingen en een luek vriendschap opbouwen met mij stuur dan een mailtje terug.ik hoop snel wat te horen van je. groetjes simone