Beste mensen!
Via google kwam ik op deze site en ik dacht, mmm, kan altijd poging wagen :-)
Ik woon sinds 23 november 2009 met mijn vriend in Deventer dichtbij de binnenstad in een gewoon leuk eengezinswoning :-)
We zijn in verwachting van ons eerste kindje wat totaal als een verassing kwam waar we ontzettend blij mee zijn.
Ik ken totaal niemand hier in Deventer, we zijn hier komen wonen omdat de stad ons echt aansprak, direct een klik laten we maar zeggen.
Alleen tja, geen mensen om je heen is soms toch best wel lastig, niet even leuk vrienden die zo spontaan langs komen om wat te drinken of je even lekker meenemen de stad in om te shoppen of een terrasje te pakken.
Mijn hobby's zijn een beetje uitgebreid, vind heel veel dingen leuk om te doen, toen ik nog niet zwanger was gingen we wel eens weekendjes weg en dan lekker mountainbiken dwars door de bossen of heides :-)
Maar dat gaat nu niet, ik hou erg van shoppen, chill filmpje kijken, lekker stuk lopen op zijn tijd.
Op dit moment sport ik niet maar deed altijd aan voetbal in een super leuk dames team!
Ook heb ik jaren op volleybal gezeten en paarden gehad, ik heb eigenlijk zoveel uitgeprobeerd…
Wil je meer weten of lijkt het je wel wat, het zou leuk zijn als je ook met uitbreiding van je gezinnetje bezig bent of al voldaan hebt :-) ik ben namelijk niet meer zo van het stappen en zuipen en dat soort dingen ook al ben ik nog wel gek in de kop (in goede zin) :-)
Laat me maar even weten dan!
Oh ja, leeftijd is ook handig, ik ben 22 en me vriend is 21 en ons kindje is uitgerekend op 15 september 2010…
Groetjes Simone