Vriendin gezocht 40plus omg. 0172 of 0182

• Els

Spontane vrouw 44 jaar getrouwd en kinderen zoekt een leuke spontane vriendin om te winkelen, kletsen, van alles en nog wat.

Svp. iemand op MBO niveau. Mijn hobbys': reizen, bios, schouwburg, winkelen en muziek. Leuk om eerst te mailen.

• Silvia

Hallo Els,

Mijn naam is Silvia, ik ben 45 jaar en woon in Leiden. Je vraagt om iemand in de omgeving van 0172 en volgens mij is dat de regio Alphen. Op zich vind ik dat niet zo heel ver.

Ik vind mailen leuk, maar wil ook graag binnen een redelijke termijn (circa 3 mnd., of eerder) persoonlijk contact.

Mede daarom heb ik zelf een eigen website gemaakt, deze kun je inmiddels ook vinden op dit prikbord.

Ik ben alleenstaande, maar heb door diverse omstandigheden niet zoveel familiecontacten. Vroeger was dat wel zo en daarom had ik daardoor minder behoefte aan contacten met andere mensen. Iedere week en met alle feestdagen zaten we met de hele familie bij mijn oma. (moeder van mijn vader, zijn zus, haar 2 kinderen en natuurlijk ons gezinnetje) Helaas zoals dat gaat met oudere mensen, is oma er niet meer. Ik heb zelf inmiddels ook geen broertje meer, maar alleen mijn ouders. Familie van mijn moeder is vnl. in een weeshuis opgegroeid en daar zijn de contacten heel anders.

Daardoor vind ik het ook leuk om contacten met mensen te hebben die wel kinderen hebben. Niet alleen met alleenstaanden dus, waar diverse alleenstaandenclubs zich vnl. op richten. Het contact is altijd wel leuk en gezellig, maar vaak komt iedereen overal vandaan.

Met mijn initiatief probeer ik het wat meer te zoeken in mijn eigen regio. Ik spreek wel het liefste in het weekend af, maar er zijn ook andere mogelijkheden.

Groetjes van Silvia