Mailvrienden gezocht!

• Silvie

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar gezellige mailvrienden.

Mijn naam is Silvie en ik ben 24 jaar.

Heb nu bijna 4 jaar een relatie. Mijn hobbies zijn: Muziek luisteren, films kijken, lezen, internet, shoppen…

Lijkt het je wat?

Stuur me een e-mail

silviej@live.nl

• willem

Hallo,

Mag het ook met een 51 jarige gehuwde man waar je gezellig mee kunt mailen.

Het maakt mij niet uit welke leeftijd dus ik denk van even een gokje wagen.

Ik wacht je mail af en dan vertel ik je wel meer.

gr Willem

• palll

hoi silviej,

ik zoek ook een mailvriend/vriendien,

ik heb al een relatie, 8 jaar, heb 2 zoons, 6 en 4,

mijn hobby's zijn: muziek luisteren, rock en rol, pop, metal, enzovoort,

ik ben 33 jaar oud, en woon in Ermelo,

het lijkt me een goed idee elkaar te mailen, praten over gewone zaken van het leven,

tot kijk,

meshumekulture@live.nl

• narijn arets

hoi silvi men marijn leuke lieve spontaane meid 30 jaar en ben op zoek na een leuke mail vriendin heb een relatie van 2 jaar woon samen mijn hobbys zijn sporten winkelen bioscoopje pikken film kijken ect vindt eigenlijk heel veel leuk en hou van mailen natuurlijk lijkt het je wat dan kun je me mailen mail aders marijnarets@home.nl groetjes marijn

• jonge man

hey hallo ben een jonge man op zoek naar leuk contact voor

zo nu en dan een praatje dit kan zijn via post mail msn ect

tot snel

gr

• Semiah Wadilie

Hallo,

Ik heet Semiah en ik ben 17 jaar …

Ik ben gehandicapt en zit in een rolstoel

Mijn hobby's zijn zwemmen, Muziek luisteren , Tv kijken , Schilderen ,Tekenen , Wandelen , Uitgaan , Op vakantie gaan , Computeren, , Mosaic , Lezen , Shoppen.

Ik ben een hele spontane,vrolijke,gezellige meid en ik houd van het leven. Zelf van de kleinste dingen !

Zelf ben ik altijd in voor een lolletje.

Ik studeer Engels & Nederlands op MBO Nieveau.

Ik ben opzoek naar iemand die het leuk vind om te mailen , te kletsen over van alles en nog wat…

Het liefst een jongen van tussen de 17 t/m 22 jaar.. licht bruine of getinte huidskleur..met een braziliaanse of Spaanse achtergrond maar in Nederland geboren. Dus zoek jij ook een mailvriend of vriendin ??? Meld je dan bij mij Groetjes van Semiah Wadilie … x

• maikel

hallo

ik ben maikel

28 j ben ik al bijna 3 j samen met men vriendin ik ken haar al 5 j

ben enorm gelukkig ik heb zowat de zelfde hobby's enkel komt het paranormale erbij en ik kom niet zo veel online maar vind het leuk om met andere mensen te babbelen

grts uit het regenachtige belgie