gezellige vriendin gezocht omg rotterdam!

• Kim

Hallo nieuwe vriendin;)

Ik ben opzoek naar een leuke gezellige, maar vooral spontane vriendin.

Doordat veel vrienden van mij al een gezinnetje hebben pas ik daar helaas niet helemaal meer bij.

En mis ik dus iemand om mee te kletsen, mee uit te gaan etc.

Ik zoek daarom dus een leuke meid die er ook van houd om af en toe eens uit eten te gaan, ergens een drankje te doen, of in is voor een goed gesprek.

zelf ben ik 21 jaar.

Hoop snel iets te horen!

• Marianne

Hi Kim,

Ben hier pas komen wonen. Lijkt me gezellig.

Wat is je e-mail?

x

• Melissa

Ik zie dat je berichtje al heel lang geleden geplaatst is maar ik dacht ik reageer toch maar even wie weet lees je hem nog!

Mijn vrienden zijn ook allemaal hun eigen weg gegaan, of vinden zichzelf te goed om wat te laten horen helaas..

Waar woon je precies?

Liefs Melissa

• sumeyye

heey ik zoek ook een vriendin om mee te kletsen enz als je wilt kunnen we msn enz xx

• sunilbinda@hotmail.com

mag ik je beffen betaal ik je 150 e

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian