leuke vriendin gezocht

• turbogirl

hoi meiden omg .landgraaf heb je net als ik een leuk leven ,maar mis je een harts vriendin zo iemand waar je alles mee kan delen en leuke dingen mee kunt doen zoals gezellig winkelen,koffiedrinken ,kletsen enz dan lijkt het me leuk om met jullie in contact te komen .ik ben 36 en woon sinds 3 maanden op mezelf heb wel weer een lieve vriend ,maar die woont niet direct in de buurt .ik wil niet wanhopig over komen maar ik zit hier veel te veel alleen op mijn flatje en dat doet me geen goed ik ben een sociale meid en doe graag leuke dingen ,maar heb helaas niemand die ik hier ken om ze mee te doen ,ik heb ook hyves je vind me onder vivi landgraaf groetjes vivi

• marcel spork

hey Vivi, hoe is ie? wou ff weten wanneer je het loungehoekset geleverd moet hebben…. voor op je balkon, grapje. wou gewoon ff weten hoe het met je gaat enne hoe de therapie je bevalt. Eigenlijk een domme vraag want een therapie lijkt me nooit leuk, maar ja zonder gaat vaak niet. gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt. ben wel geen potentiele vriendin, maar ben toch benieuwd naar je, greetz Marcel.

• Marielle

Heej hallo Vivi,

leuk om je berichtje te lezen. Ook ik ben op zoek naar een lieve vriendin in Limburg alleen wel iets minder zuidelijk, ik woon nl in Heythuysen. Vind je dat geen probleem, dan hoor ik graag van je. Je kunt me vinden op hyves onder marielle3007. Ik had je proberen te zoeken op hyves maar het lukte op geen enkele manier.

Kijk maar eens en misschien hoor ik nog van je! Greetz, Marielle

• nattie

Hoi vivi,

Ik ben nathalie en kom uit Heerlen.

Lijkt me gezellig om eens met jou eens een gezellige middag te winkelen en kennis te maken.

Groet, Nathalie