Stapvriendin omg Rotterdam gezocht

• Lieke

Hallo allemaal!

Ik ben een spontane, enthousiaste meid die gek is op dansen en gezelligheid! Ondanks dat ik een leuk sociaal leven heb en genoeg lieve en hechte vriendinnen heb, merk ik toch dat de meeste relaties hebben of gewoon het feesten niet zo leuk vinden en daardoor niet mee gaan stappen. Ik mis gewoon wat single vriendinnen of vrienden die nog net zo gek zijn als ik en zin hebben om te gaan te stappen en straks in de zomer zin hebben om naar festivals te gaan.

Zijn er nog meiden tussen de 23 en 30 die hier voor in zijn? Let me know!!

Groetjes

Lieke

• Angela

Hoi Lieke,

Ik herken mezelf in jouw berichtje. Ook ik zou best wat vaker de deur uit gaan en heb genoeg vriendinnen, maar de meeste hebben idd een relatie en gaan dus niet zo vaak meer op stap.

Woon zelf net onder Gorinchem (half uurtje vanaf Rotterdam) en ben 29 jaar.

Als je het leuk lijkt kan je me altijd mailen, kletsen we daar even verder.

Groetjes,

Angela

• Lieke

Hallo Angela,

Dat lijkt me leuk. Je kan mij mailen naar lieke@vanhoof.mine.nu als je wilt.

Groetjes

Lieke

• Hilde

Hallo,

Wat fijn om te zien dat meer vrouwen het zelfde ‘'probleem’' hebben. na 4 jaar samen gewoond te hebben ben ik nu ook weer alleen. Ook ik merk om mij heen dat veel van mijn contacten een relatie hebben en niet echt meer te porren zijn om de deur uit te gaan. Juist om die reden ben ik internet eens op gegaan om eens te kijken of er meer mensen zijn met dit probleem.

Ik zelf zou het erg leuk vinden een groepje bij elkaar te kunnen krijgen, om daar eens wat mee te gaan drinken, te kletsen en lekker los te gaan tot in de kleine uurtjes.

Ik zag dat dit bericht al een tijd geleden is geplaats, dus hoop dat het nog een beetje actueel is. Lijkt me leuk om in contact te komen. Als je wil kan je me mailen op: hilliebillie2@hotmail.com. Ik ben trouwens 26 jaar.

Groetjes

Hilde

• Eef

Haai dames,

Zag jullie berichtjes staan en dacht reageer toch even. Zijn jullie nog steeds op zoek naar stapmaatjes?

Mijn relatie is na drie jaar ook uitgegaan en om mij heen schijnt iedereen in de settle mood gekomen te zijn. Dus lekker spontaan even terrasje pakken of stappen zit er niet altijd meer in. Hoor graag of jullie al weg zijn geweest! En nog een nieuw lid zoeken! (spreekwoordelijk dan)

Ben te bereiken op champerini@hotmail.com.

Groeten Eef

• Suzanne

Hoi dames, mocht er nog iemand zijn die wil stappen sluit ik (31 jaar, Rotterdam) me bij Eef aan, ik wil ook graag mee doen! Mijn emailadres is lady-suus@live.nl

Ik hoop snel iets te horen! :)

Liefs,

Suzanne

• marjo

Hoi,

Kan ik me nog aansluiten bij jullie??

Ik ben 27 jaar en woon in Ridderkerk.

mijn emailadres

energy_1982@hotmail.com ( ook msn )

groetjes m

• Marjolijn

Hoi Angela,

Ik zag dat je op een oproepje had gereageerd, maar zie geen emailadres dus ik geef je even de mijne

energy_1982@hotmail.com

gr m

• marjorie

Hoi lieke

Hoe gaat ie heb je al leuke meiden waar je mee gaat stappen? Ik reageer op je advertentie omdat ht mij erg aan spreekt en ook gek bn op dansen. En van de zomer niet thuis wil zitten. Hoop wat van je te horen mijn email is Pinas2005@live.nl oke hoop tot gauw. Grt Marjorie

• Linda

Haai dames,

Zijn jullie al lekker wezen stappen? Ik (25 jaar, Rotterdam) zie net jullie berichten en ondanks dat ik misschien een beetje laat ben, hoop ik dat er nog een stapmaatje bij kan. Veel van mijn vriendinnen wonen samen en doen daarom vaak dingen met hun partner. Maar ik wil ook wat vaker gaan dansen of lekker terrasjes pakken! En zomerfestivals klinken helemaal goed! Mocht er nog iemand bij kunnen, dan zou ik graag mee gaan! Mijn mail adres is lindarotterdam@hotmail.com

Groetjes,

Linda