"Stapmaatje" gezocht.

• Erik1969

Ik ben een romantisch, spirituele man die op zoek is naar een niet-rokende vrouw om samen te genieten van uitgaan en vriendschap.

Door omstandigheden ga ik bijna nooit meer uit en nu zoek ik iemand om samen mee uit te gaan!

Wat versta ik onder uitgaan?

• Ik ben helemaal gek van Salsa dansen en ik zou graag mijn latin passie met je willen delen en je meenemen naar de wereld van extase!

• Samen naar een concert gaan.

• Een spirituele workshop bezoeken.

• Uit eten gaan.

• Lekker relaxen in de sauna.

• Naar een theater voorstelling gaan.

• Lekker swingen op Festival Mundial

• Een tentoonstelling bezoeken.

• Naar een spirituele lezing gaan .

• Samen mediteren

• Elkaar masseren of een reiki behandeling geven.

• Samen wandelen.

• Etc.

Welke risico loop je? Het risico dat je plezier gaat maken en je gelukkig voelt!

• Ikke

Hallo,

Leuk, ik ben ook wel op zoek naar een stapmaatje, ben een vrouw 28, en niet op zoek naar een relatie.

Gewoon iemand die mij kan begrijpen en leuke dingen wil ondernemen.

Ik heb momenteel niet veel tijd door studie etc, maar zou graag wel eens in het weekend weg willen.

Minpunt: dat ik wel rook.

Verder ben ik erg spiritueel ingesteld, etc, etc.

Ben eigenlijk op zoek naar een vriendschap, wie je alles kan vertellen, maar niet echt veel verplichtingen hebt etc.

• Ikke

Ik ben ook helemaal weg van latino-en afrikaanse klanken dus… het bewegen zit er wel in;)

Waar woon je?

• lilli

Leuke ideetjes, woon je ver weg? Dat wordt dan een beetje onhandig misschien.

groetjes

Lilli

• lilli

Goedenavond,

Schiet lekker op zeker, als je niet op de reacties die je krijgt reageert!?

Wat nu? Reageer je nog ergens op? En zo niet, verwijder de reacties dan, svp, zonde van de energie die ik en de anderen hierin hebben gestoken.

vr. groet

Lilli

• Rezart Palluqi

hoi lilli,

ik zoek ook een stapmaatje,

woon sinsd kort in Ermelo.

voor mij een goede vriendin is net zo belangrijk als een partner/vrouw.

praten, mijn hart openen en lauisteren naar mijn vriendin, elkaar begrijpen en zonodig helpen,

daarnaast amuseren, de tijd gezellig doorbrengen.

nog een fijne avond en misschien tot schrijf,

groet,

rezart

• Simone

Hi Erik,

Leuke interesses heb je.

Wellicht vind je het leuk met elkaar te mailen om te kijken of deze matchen met de mijne?

Hartelijke groet,

Simone