Stapvriendinnen omgeving Den Bosch / Breda / Gorinchem gezocht

• Angela

Hallo meiden,

Ik ben een gezellige spontane meid van 29 die graag wat meer op stap zou gaan! Vriendinnen genoeg, maar helaas allemaal een relatie, dus niet elk weekend meer de deur uit :-( Herkenbaar? Stuur me een berichtje en wie weet hebben we binnenkort een gezellige avond. O ja, vind het leuk een avond gewoon in de kroeg door te brengen, maar een leuk feest of gewoon een avondje bios vind ik ook leuk…

Gr. Angela

• Kimberley

Hoi Angela,

Het probleem is inderdaad herkenbaar. Het lijkt me leuk om een keer wat te gaan doen. Laat het me weten.

Gr. Kimberley

• J

Hoi Angela,

Ja voor mij ook herkenbaar. Moeilijk plannen met mensen die een relatie en kinderen hebben.

Allemaal druk druk druk . Lekker gezellig lol hebben zeg ik nooit Nee tegen.

Laat maar horen !

Groetjes

• Leila

Hoi,

Ik las je oproep en voelde me aangesproken. Ik heb ook echt alleen vriendinnen of die zijn gesettled of hebben kinderen. Ik ben zelf 22 jaar oud en kom uit tilburg. Ik ben spontaan, straight to the point en gezellig. Ik hou van uitstapjes, terrasje pakken, bioscoop nemen enz. Lijkt het je wat kun je me mailen naar just-precious@hotmail.com.

Ciao

• vrouw33

hee angela,

ik ben 33 en heb een relatie maar ben wel op zoek naar meiden om mee op stap te gaan…

ik woon in den bosch

corine26@hotmail.com

gr corine

• marielle

Hi Angela,

Ik denk er hetzelfde over als jij, maar hoe kan ik je bereiken?

Groeten, Marielle

• Simone

Hoi allemaal,Ik zal me even voorstellen ik ben Simone 36 jaar en ben pas geleden verhuisd naar Tilburg Centrum.Ik ben heel mijn leven al een echte carnavalsvierder in hart en nieren. Elk jaar weer leef ik daar zo ontzettend naartoe en kijk ik uit naar het mooiste feest van het jaar. Waar ik met veel plezier en enthousiasme doorbreng.Begint alweer bijna te kriebelen nu 11-11 weer in aantocht is. En ga dan ook met de carnaval 5 dagen op pad.Helaas merk ik dat steeds meer vrienden om me heen minder gaan, of in een ander leventje zitten waardoor ik vaak zelf erop uit moet gaan. En zou het nou juist leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen die hier ook zo van houden en gezellig met me mee op pad gaan die dagen. Maar ook elders in het jaar. Aangezien ik van een feestje/stappen/festival en gezelligheid hou. Of om bij een caranvalsvereniging aan te sluiten om leuke dagen mee te beleven. Ik ben dus op zoek naar een groepje, persoon of carnavalsvereniging waar bij ik me kan aansluiten en die het leuk vinden om een echte carnavaller in hart en nieren erbij te hebben. Ik ben de diehard die er alle 5 de dagen staat in Tilburg, Den Bosch en omgeving!  Graag reacties of tips. Dank je! Alaaaaaaf!!En wie weet ontstaan hier ook wel leuke gezellige vriendschappen.

Ook ga ik graag avondje op stap of na leuke feestjes/festivals in de zomer enz.

Hoor graag een berichtjes van jullie, anders mag je me ook mailen simoontje83@hotmail.comGroetjes Simone