Vlotte singel vrouw wil vriendenkring uitbreiden

• Miriam

Hallo allemaal,

Ik ben een zelfstandige vrouw van 40 jaar zonder partner of kinderen met een goede baan en leuke hobby`s (duiken, tennissen).

Toch zou ik graag mijn vriendenkring uit willen breiden met mensen tussen de 30-40 die net als ik het leuk vinden om eens naar de kroeg te gaan (Carnaval te vieren?) concert of festival te bezoeken, met mooi weer terras (lekker ouwehoeren met een biertje er bij). Ik kan mezelf omschrijven als iemand met veel levenservaring die toegankelijk, open, humoristisch en integer is, en ja ook heb ik mijn minpunten (zelfreflectie is aanwezig :-)) Ik ben zeker geen allemansvriend, in die zin dat ik wel mensen om mij heen wil hebben die een beetje op hetzelfde level zitten als ik (niet te verwarren met exact dezelfde interesses of hobby`s hebben). Zoek dan ook geen vriendin om eens mee te shoppen of een kopje koffie te drinken (shoppen met mij is niet leuk en ik drink geen koffie :-))

Ik hoop berichten te ontvangen van vlotte mensen die wat te melden hebben en zich herkennen in mijn berichtje.

Groet Miriam

• Myrna

Hai Miriam,

Leuke oproep heb je geplaatst, héél herkenbaar voor mij. Ook ik ben 40 jaar en ook ik wil graag mijn vriendenkring uitbreiden met mensen die min of meer dezelfde levensstijl en interesses hebben als ik. En ik ben dol op terrasjes, festivals en concerten!

Voordat ik mezelf uitgebreid voor ga stellen, wil ik je vragen waar je woont. Ik woon in Utrecht, is dat een beetje bij jou in de buurt?

groetjes,

Myrna

• Miriam

Hallo Myrna,

Bedankt voor je mailtje, leuk!

Ik woon in Den Bosch dus qua afstand moet het geen probleem zijn, dus kom maar op met die uitgebreide voorstelling :-)

Groetjes Miriam

• Miriam

heb je mijn berichtje ontvangen?

• bianca

Hoi,

Mijn naam is Bianca en ben 35 jaar. Ik woon in Groningen en vroeg me af waar jij woont. Je profiel sprak me erg aan.

Gr. Bianca

• vynckli

Hoi Miriam,