Hallo allemaal,
Ik ben een zelfstandige vrouw van 40 jaar zonder partner of kinderen met een goede baan en leuke hobby`s (duiken, tennissen).
Toch zou ik graag mijn vriendenkring uit willen breiden met mensen tussen de 30-40 die net als ik het leuk vinden om eens naar de kroeg te gaan (Carnaval te vieren?) concert of festival te bezoeken, met mooi weer terras (lekker ouwehoeren met een biertje er bij). Ik kan mezelf omschrijven als iemand met veel levenservaring die toegankelijk, open, humoristisch en integer is, en ja ook heb ik mijn minpunten (zelfreflectie is aanwezig :-)) Ik ben zeker geen allemansvriend, in die zin dat ik wel mensen om mij heen wil hebben die een beetje op hetzelfde level zitten als ik (niet te verwarren met exact dezelfde interesses of hobby`s hebben). Zoek dan ook geen vriendin om eens mee te shoppen of een kopje koffie te drinken (shoppen met mij is niet leuk en ik drink geen koffie :-))
Ik hoop berichten te ontvangen van vlotte mensen die wat te melden hebben en zich herkennen in mijn berichtje.
Groet Miriam