Hallo,

Mag ik me even voorstellen? Ik ben Edwin, een vrijgezelle, 40 jarige, 194 cm lange vent met een normaal postuur uit de regio Zwolle/ Hoogeveen/Meppel. Mijn karakter is (ook al zeg ik het zelf) te omschrijven als: rustig, geduldig, (soms te) eerlijk, betrouwbaar, mild en nuchter. Bovendien kan ik slecht tegen echt onrecht. Ik ben serieus op de momenten dat het moet waarbij ik een goed gesprek niet uit de weg ga, maar aan de andere kant hou ik ook wel van een lolletje.

Mijn hobby’s zijn o.a. computeren, wandelen en motorrijden. Ook vind ik het ook leuk om zo nu en dan uit te gaan. Maar aan de andere kant een avondje op de bank vind ik soms ook niet verkeerd. Verder heb ik een brede belangstelling voor van alles en nog wat.

Ik ben op zoek naar een aardig (innerlijke kwaliteiten vind ik belangrijker dan uiterlijke) maatje om leuke dingen mee te ondernemen. Ik zet hier bewust niet neer dat ik op zoek ben naar een relatie omdat zoiets zich nou eenmaal niet laat sturen, daarvoor moet het immers echt klikken op alle fronten. Maar aan de andere kant, als de klik wel komt, dan zal ik dat niet erg vinden.

Nou dames, wie van jullie trekt er even de stoute schoenen aan door mij een berichtje te sturen?

Groetjes,

Edwin