Zoek leuke nieuwe vriend(inn)en!

• Petra

Hey,

Ik ben Petra, 24 jaar en woon in Hilversum. Ik werk in de ouderenzorg en vind dit erg leuk om te doen. Qua hobby's hou ik van winkelen, zwemmen, alles wat met paarden te maken heeft, terrasje pakken en een lekkere fiets- of wandeltocht maken. Daarnaast ben ik geinteresseerd in digitale fotografie en psychologie.

Ik ben op zoek naar leuke, gezellige nieuwe vriend(inn)en om leuke dingen mee te ondernemen, maar om ook een goed gesprek mee te kunnen voeren, zowel over leuke als minder leuke dingen. Mocht dit je aanspreken, neem dan contact met me op.

Groetjes en liefs Petra.

• Jakko

Hallo Petra,

Ik weet niet of jij inmiddels gevonden hebt wat je zocht. Mocht je dit nog niet hebben gevonden, laat het me dan alsjeblieft even weten.

Ik zelf ben weliswaar 10 jaar ouder als dat jij bent, maar dat maakt hopelijk niet uit. Ik woon sinds een half jaar in Zoetermeer, maar ken hier verder geen mens, dus ik zoek zelf via deze wijze mensen om een leuke vriendschap mee op te bouwen.

Gr. Jakko

• vynckli

Hallo Jakko

Ik wil je even waarschuwen. Petra had een leuk mailcontact met mij en ineens, zonder tekst en uitleg, is ze ermee opgehouden. Als het jou met haar ook overkomt, weet dan dat je niet de enige bent… Hopelijk heb jij meer geluk. Succes ermee!

groet Liesjuh.

• vynckli

Hallo Jakko

Ik sta op deze site met een oproep voor een reisgenote voor een paardrijvakantie in Wales deze zomer. Ik las dat Petra van paarden houdt en zo ben ik met haar in contact gekomen. Ik woon ver bij jou vandaan (Limburg) en denk dat deze afstand wel een probleem is om een contact op te bouwen en vooral om het te onderhouden… Ik wens je veel succes met het vinden van een leuk contact! Gaat vast lukken.

groet Liesjuh.