vrienden in Almere gezocht

• Richard

Wij gaan waarschijnlijk verhuizen naar Almere, wonen nu in Diemen. Alleen mijn vrouw wil nog niet zo graag, dus probeer haar een beetje te laten wennen aan Almere. Daarbij wil ik mijn vriendengroepje in Almere uitbreiden. vooral voor de kids van 4 en 8 is het best lastig, omdat ze al hun vriendjes moeten achterlaten in Diemen, dus het zou leuk zijn om voor die tijd al wat mensen te kennen.

En via via kom je altijd leuke mensen tegen, toch.

Ik hoor graag wat reacties(:P)

• marcellina1@live.nl

Hoi Richard,

Ik woon al sinds 1989 in Almere en heb nog geen moment spijt gehad, ik heb ook in Diemen gewoond en in Amsterdam.

Mijn kinderen zijn hier geboren en zijn al tieners, ik weet zeker dat jouw kinderen gauw zullen wennen in Almere, het woongenot is heerlijk veel groen en frisse lucht. Aan sport verenigingen geen gebrek dus kun je gauw een sociaal leven opbouwen en nieuwe mensen ontmoeten.

Mijn kinderen en ik zelf willen hier niet meer weg ik hoop dat jullie het naar je zin krijgen in Almere heel veel suc6.

Groetjes Marcellina

• Richard

lief dat je reageerde.

Ja wil nog wel wat dingen weten over Almere hoor, maar weet niet waar en bij wie ik het moet vragen verder hahahaha

Maar goed om te horen dat het jou zo bevalt daar

Groetjes

Richard

• Angelique

Hallo Richard, ik woon al zo'n 20 jaar in Almere Stad in verschillende wijken. Ik heb er altijd prima gewoond en nog steeds trouwens. Ik ben getrouwd en heb een dochter van bijna 4. Als je vragen hebt over Almere, wil ik je er graag mee helpen. Groetjes, Angelique

• Brenda

Hai,

Wij wonen sinds juli 2009 in Almere. Wij komen bij Utrecht vandaan. Wij hebben geen moment spijt gehad. Waar wij wonen is alles lekker ruim opgezet. De kids van 4 en 7 jaar hebben het hier fantastisch. Ik zou niet meer terug willen. Heel kinderrijk. Kids hebben veel vriendjes in de buurt. Hebben jullie enig idee waar in Almere jullie willen gaan wonen? Wij weten ook lang nog niet alles van en in Almere, maar als je iets wil weten, laat het horen.

Groetjes Brenda