Nieuwe vriend(inn)en in Utrecht?

• Myrna

Mijn naam is Myrna, ik ben 40 jaar jong en woon in de binnenstad van Utrecht. Ik ben op zoek naar nieuwe vrienden en vriendinnen in de buurt om koffie of een wijntje mee te drinken, samen te eten of op stap te gaan. Ik ga graag naar (jazz)concerten en theatervoorstellingen en vind het leuk om zo nu en dan een museum of een expositie te bekijken. Gewoon gezellig een terrasje of kroegje pakken en kletsen over wat ons allemaal bezighoudt is natuurlijk ook prima!

Ben jij net als ik toe aan een uitbreiding van je vriendenkring en komen jouw interesses overeen met die van mij? Laat het me maar weten, misschien kunnen we mailen!

Groetje,

Myrna

• aryan

goedendag myrna

Ja ik las je oproepje en dacht ga toch even reageren lijkt me wel leuk hoor.

Mijn naam is aryan uit nieuwegein ben 39 jaar oud en vindt een terasje pakken ook leuk verder duik ik shoopen vindt ik leuk uit eten enz enz

Ben dus een persoon met een brede intresse dus .

verder werk ik full time in de nacht als wegmedewerker(afzettingen regelen enz enz)

ik ben een spontaan persoon erg gezellig zeggen mensen en verder altijd mezelf en een open karakter.

groeten aryan

je kan me ook toevoegen op msn a.schuurbiers2@hotmail.com

hoor ik van je ??

doeii

• aryan

goedendag myrna

Ik las je oproepje en ik dacht ga even reageren .

Ik ben aryan 39 jaar uit nieuwegein woon samen heb 2 katten en werk fulltime langs de weg .

Mijn hobby's zijn:muziek,zingen,duiken uit eten shoppen enz

Verder zoek ik ook leuke vriendschappen in de buurt van deze omgeving.

Ik ben een spontaan persoon open gezellig kan goed kletsen enz

nou lijkt het je leuk om in kontakt te komen met mij laat maar een berichtje achter dan mail ik je terug

fijn weekend alvast en hoop je nog te spreken

:)-D

• aryan

hoi wendy

waar kom jij vandaan en vertel eens iets meer over jezelf

groeten aryan

• frank9

Hoi,

Wil graag kennis met je maken

Grt frank