Gezellige vriendinnen gezocht omgeving 071 / mailvriendinnen gezocht

• aussie

Ik zou graag mijn vriendinnenrkring willen uitbreiden met gezellige meiden om leuke dingen mee te doen ( winkelen, theeleuten, uitjes of wat dan ook ), lief en leed te delen en gewoon gezellig te kletsen. Misschien zelfs iemand om mee op Zumba te gaan of te wandelen om zo meer beweging te krijgen. Ook zijn mailvriendinnen van harte welkom. Ik ben getrouwd, 39 jaar en ben gek op dieren, vooral honden. Ik wandel veel met mijn honden en verder zit ik graag achter de computer en probeer creatief te zijn met foto's.

• lilli

Hallo, ik ben ook mensen aan het zoeken om leuke dingen mee te doen, wandelen, terrasje pakken, bioscoop, etc.

vr. groet,

Lilli

• Silvia

Hoi Allemaal,

Veel mensen zijn op zoek naar vriendschap, ook ikzelf. Ben actief met heel veel dingen, maar ook lid van diverse activiteitenclubs. Helaas zijn die altijd alleen maar voor alleenstaanden. Jammer, want ik vind het niet erg dat iemand getrouwd is, een partner heeft en of kinderen.

Ik ben nu enigskind en heb geen broers en zussen meer. De rest van mijn familiecontacten zijn inmiddels verwaterd. Ze wonen een flink stuk verder weg of hebben heel wat andere dingen aan hun hoofd.

Ik wordt dus geen tante, moeder en oma en mis dit ergens wel. Dus een vriendin met kinderen is van harte welkom. Nu kan ik alleen maar genieten van de kinderen van de buren en die buren zijn heel veel jonger dan ik.

Graag wel in de regio Leiden. Ik ben 45 jaar, alleenstaand en actief met diverse groepen. Heb er laatst nog mee in de krant gestaan. (Het op zondag) Mailen vind ik okee, maar liever weet ik eerst met wie ik mail.

Ik organiseer activiteiten voor een club en richt mij met “Actief in Leiden” op diverse mensen tussen de 30 en 50 jaar. Het is bedoeld voor mensen in en om Leiden en heeft naast de groepsactiviteiten ook andere mogelijkheden. Wil je meer weten? Stuur mij dan een email: actiefinLeiden@live.nl en je hoort meer van mij.

Zondag 28 maart organiseer ik een stadswandeling in Leiden zelf. Doel is vnl. sociale contacten er staan tot nu toe 6 mensen, waarvan maar 1 man, op mijn lijstje. Een aantal ken ik al wel, anderen totaal niet.

Anderen zijn al met elkaar naar de film geweest, dus die kennen elkaar inmiddels ook.

Groetjes van Silvia