vriendinnen in Zwolle

• elke00

Hihi,

Ik zoek gezellige meiden rond de 29 jaar om een leuke vriendschap mee op te bouwen.

Ik ben 29 jaar en net weer vrijgezel en verhuisd van Zoetermeer naar Zwolle.

Nu wil ik in Zwolle weer een leuke vriendenkring opbouwen om leuke dingen te kunnen ondernemen

en gezellig visite te doen.

Ik ben voor veel dingen in.

Reageer gezellig en we kijken of het een klik is voor een vriendschap.

Groetjes

• florine

hallo.

ik zag je oproepje op vriendschap en dacht daar reageer ik op.

ik zal me even voorstellen ben florine ben 36 jaar woon samen in zwolle.

ben zelf ook op zoek uitbreiding in vriendinnenkring. mijn hobby' zijn zwemmen, fietsen, wandelen. kanovaren,

winkeken, uitgaan uiteten mag graag doen naar de film lekker dansen vind ook erg leuk. lezen vind ook erg leuke bezig heid

gezelschapspellenvind ook erg leuk. nou ik hoop dat je aanspreekt nog wat van je hoor.

groet florine

• Linda Karssen

Hoi Florine,

Lijkt me gezellig je te leren kennen, mijn mailadres is lkamani@hotmail.com.

Praat wat makkelijker, Groetjes Linda

• Kim

Hi!

Ik zal mijzelf even voorstellen. Ik ben 26 jaar en woon nu 3 jaar samen in Zwolle. Mijn vriend komt uit Apeldoorn en heeft daar nog een grote vriendenkring, ik kom uit Groningen en mijn vriendinnen van daar zijn door heel Nederland gaan wonen. Nu trekken wij dus veel naar Apeldoorn.

Ik mis echter vriendinnen in Zwolle waar ik zo even heen kan of leuke dingen mee kan doen.

Het lijkt mij erg leuk om kennis met je te maken!

Groetjes Kim

• Linda Karssen

Hoi Kim,

Het lijkt mij erg gezellig om elkaar beter te leren kennen. Kijken of er een vriendschappelijke klik is en dan samen leuke dingen ondernemen.

Samen shoppen, bios, uitgaan, gezelli over alles kunnen praten, lijkt mij helemaal leuk!

Misschien kunnen we eerst mailen?

Mijn mailadres is: lkamani@hotmail.com.

Gezelli, g

• Sarah

Hi terug!

Goh, dat is een overgang! Van het westen naar Zwolle. Zelf woon ik hier al een paar jaar, maar mijn vrienden zijn na hun studie weer een beetje weggetrokken uit Zwolle. Lijkt me dus ook leuk om weer eens wat nieuwe meiden in Zwolle te leren kennen. Als je het leuk vindt, kunnen we eens mailen en kijken of het klikt!

Greetz Sarah

• Linda Karssen

Hoi,

Mijn mail adres is: lkamani@hotmail.com.

Leuk om verder kennis te maken!