Vriendschappen gezocht in Amersfoort.

• Jeffrey

Hallo! Binnenkort verhuis ik naar Amersfoort en ken daar nog niemand. Wie vind het leuk om mij Amersfoort te laten zien en misschien zelfs een leuke vriendschap er aan over te houden?!

Het lijkt me gezellig om nieuwe mensen te leren kennen! Graag tot ziens!

Groetjes,

Jeffrey.

• Delia

Hoi Jeffrey,

Ik woon in Amersfoort sinds Augustus en heb hiervoor 4 jaar in Leusden gezeten samen met mijn ex vriend.

Oorspronkelijk kom ik uit Frankrijk.

Ik heb in Nederland wel een aantal vrienden, maar helaas overal verspreid door het land.

Ik ben dus nog wel aan toe voor vriendschaap hier in de regio. :)

Even wat meer over mezelf.

Ik ben 28, niet zo lang als een Nederlandse vrouw (hahaha) en ik werk in Zeist.

Verder ben ik serieus maar kan ook heel gek doen, alleen zie ik er heel vaak heel verlegen uit.

Ik ben de kat die vanuit de boom kijkt, maar verder heel open.

Als ik nog iets voor jou kan betekenen hoor/lees ik het wel.

Groetjes,

Delia

• suze_w@hotmail.com

Vr 43 zoekt vrouwen die ook op zoek zijn naar leuke vriendschap.

Ik woon in Amersfoort,en zou het fijn vinden om met jou ,jullie eerst te mailen en dan verder af te spreken.(ben niet op zoek naar een relatie,die heb ik al)

Wat wij-jullie of jij ,leuk vind,dan horen we van elkaar.

Tot horens?

• Louis

Beste Suze,

Ik las jouw bericht op de vriendschap startpagina. De reden dat ik reageer is dat ik mijn vrouw Karin wil helpen een vriendin te vinden. Ze heeft moeite iemand te vinden waarbij het van beide zijden klikt.

Wat zij zoekt is iemand die één of meerdere eigenschappen heeft of interesses deelt:

- positief in het leven staan

- iemand die haar accepteert zoals zij is

- wederzijds respect

- humor

- bloemen

- tuinbeurzen (bijv. Fleurig)

- af en toe elkaar opzoeken/bellen en een goed gesprek voeren

- hobbies: bloemen, poppen (stof) maken, tuin- en creatieve beurs bezoeken (Fleurig/Kreadoe)

- in Amersfoort of directe omgeving woont

Karin is 49 jaar, is met mij getrouwd, we hebben 3 kinderen (18, 14, en 12) en we wonen in de Amersfoortse wijk Schothorst.

Je eventuele reactie mag je sturen naar charmant@planet.nl

Met vriendelijke groet,

Louis.