Gezellige meiden gezocht uit Zwolle e.o.

• Kim

Hallo allemaal!

Ik ben een gezellige meid van 25 jaar, bijna 26, en woon nu twee jaar in Zwolle samen met mijn vriend. Tijdens mijn studie in Groningen woonden mijn vriendinnen allemaal ‘om de hoek’. Dit is nu echter niet meer het geval en dat mis ik toch wel.

Even gezellig een wijntje drinken of lekker shoppen. Samen een terrasje pakken of de drukte van het werk weglopen tijdens het hardlopen.

Aangezien ik niet in Zwolle werk, leer ik niet veel mensen uit deze omgeving kennen. En ook tijdens het sporten ben ik nog niet die gezellige meiden tegengekomen waar ik een klik mee had.

Lijkt het je gezellig om eens wat af te spreken? Laat dan gauw wat van je horen.

• Claudia

Hallo Kim,

Ik zag dat je een paar maanden geleden een oproep hebt geplaatst omdat je meer mensen wil leren kennen in Zwolle. Ik ben zelf bijna 30 en woon samen in Zwolle-zuid. Ik heb 2 goede vriendinnen in Zwolle wonen en wil mijn vriedenkring in Zwolle uitbreiden. Ik zag dat je ook aan het hardlopen deed. Ik wil dit namelijk ook graag samen met iemand doen. Ik hoor wel of je geintresseerd bent.

Groetjes Claudia

• Kim

Hoi Claudia,

Helaas lees ik nu pas je berichtje, anders had ik zeker eerder gereageerd. Ik woon ook in Zwolle-Zuid en het lijkt me zeker leuk om samen hard te lopen.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik dankzij deze Nederlandse winter even wat minder actief ben geweest.. :-)

Maar met een hardloopmaatje is de stok achter de deur er ook in dit jaargetijde!

Groetjes Kim

• Linda Karssen

Hoi,

Ik woon sinds kort weer in Zwolle en het lijkt me erg leuk om eens wat af te spreken.

Ik ben ook bezig mijn vriendenkring op te bouwen.

Vooral met meiden die ook van, terrasje, shoppen, kletsen met koffie of een wijntje, kortom gezellige meiden dingen doen.

Groetjes en ik hoop wat van je te horen,(:D

• Kim

Hoi Linda,

Ik hou zeker van die echte meiden dingen :-) Ik ben heel druk met mijn werk, maar vind het altijd leuk om 's avonds ff een wijntje te drinken of gezellig een filmpje te kijken.

Wat doe jij in het dagelijkse leven? En hoe oud ben je?

Groetjes Kim

• Linda Karssen

Hoi Kim,

Ik ben 29 jaar en werk in de ouderenzorg.

Daarnaast doe ik aan spinning, onbeperkt fitness.

Lijkt me leuk om kennis te maken en eens wat te gaan drinken:)

Mijn mail is lkamani@hotmail.com. ( is wat makkelijker dan hier mailen)

• Jorinde

Hoi Kim,

Het lijkt me gezellig om eens wat af te spreken(ook al zie ik dat het al in oktober 2009 geplaatst is). Ik ben 21 jaar, ik studeer SPH en woon sinds een half jaar samen met mijn vriend.

Ik ben sinds kort weer begonnen met hardlopen, gezien alle sneeuw die er lag. Ik was bang dat ik uit zou glijden.

Tijdens het studeren woonde iedereen nog thuis, wat het voor mij erg moeilijk maakte om vriendinnen te krijgen.

Ik ben nu op internet aan het zoeken en ik merk dat er erg veel mensen zijn die op zoek zijn naar sociale contacten,

Tot horens,

Groetjes Jorinde!

• Jorinde

mn e-mailadres is trouwens jorinde_pasqual@hotmail.com

praat wat makkelijker!

• Sarah

Hey Kim,

Hier een dame met een beetje hetzelfde probleem. Medestudenten zijn uitgevlogen naar de rest van het land, en mis dus wat meiden hier in Zwolle. Het hardlopen ben ik weer een beetje aan het oppakken, zou leuk zijn dat samen te doen. Momenteel ben ik bezig met een master in Utrecht, en heb daarnaast deeltijd een eigen bedrijfje. Ben benieuwd wat je doet zo alledag, misschien heb je zin eens te mailen (sarahsophie81@hotmail.com).

Greetz Sarah

• Hanna

Hey, ik ben misschien een beetje laat, maar ik ben ook op zoek naar nieuwe leuke en gezellige sociale contacten in Zwolle en kwam via google bij deze oproep uit. Misschien kan ik even aansluiten in de rij? Ik hoop dat er nog in dit topic gekeken word!

Ik ben op zoek naar leuke meiden tussen de 20 en de 30 die in of dichtbij Zwolle wonen, om een gezellige vriendschap mee op te bouwen. Ik woon al enkele jaren in Zwolle en het lijkt me leuk om nieuwe contacten op te doen. Ikzelf ben 23 jaar, heb bijna een jaar een relatie en ik studeer SPH (en heb tussendoor ook mijn diploma SPW gehaald). In mijn vrije tijd vind ik vermaak ik me met lezen, volg ik meerdere (Amerikaanse) tv-series en zit ik regelmatig het internet af te struinen. Daarnaast zit ik graag op een terrasje, in de kroeg of thuis op de bank gezellig te kletsen met een drankje erbij. Ook vind ik het leuk om zo nu en dan naar de bios te gaan en wanneer mijn bankrekening het toe laat ga ik ook graag naar concerten en festivals.

Daarnaast ben ik ook op zoek naar een wandelmaatje. Het liefst in combinatie met bovenstaande, dan sla ik twee vliegen in één klap ;-)

Eind juni ga ik een week naar de Ardennen en de bedoeling is dat ik tegen die tijd zonder problemen 25 km kan wandelen. Ik ben nu net gestart met wandelingen tussen de 5 en 10 km en ik zou het gezellig vinden om dit samen met iemand te doen, zodat je wat te praten hebt tijdens het wandelen en elkaar kunt motiveren om door te gaan.

Als het je leuk lijkt om met me in contact te komen of je meer over me wilt weten, kan je me altijd even een mailtje sturen :)

Groetjes,

Hanna