Hey, ik ben misschien een beetje laat, maar ik ben ook op zoek naar nieuwe leuke en gezellige sociale contacten in Zwolle en kwam via google bij deze oproep uit. Misschien kan ik even aansluiten in de rij? Ik hoop dat er nog in dit topic gekeken word!
Ik ben op zoek naar leuke meiden tussen de 20 en de 30 die in of dichtbij Zwolle wonen, om een gezellige vriendschap mee op te bouwen. Ik woon al enkele jaren in Zwolle en het lijkt me leuk om nieuwe contacten op te doen. Ikzelf ben 23 jaar, heb bijna een jaar een relatie en ik studeer SPH (en heb tussendoor ook mijn diploma SPW gehaald). In mijn vrije tijd vind ik vermaak ik me met lezen, volg ik meerdere (Amerikaanse) tv-series en zit ik regelmatig het internet af te struinen. Daarnaast zit ik graag op een terrasje, in de kroeg of thuis op de bank gezellig te kletsen met een drankje erbij. Ook vind ik het leuk om zo nu en dan naar de bios te gaan en wanneer mijn bankrekening het toe laat ga ik ook graag naar concerten en festivals.
Daarnaast ben ik ook op zoek naar een wandelmaatje. Het liefst in combinatie met bovenstaande, dan sla ik twee vliegen in één klap ;-)
Eind juni ga ik een week naar de Ardennen en de bedoeling is dat ik tegen die tijd zonder problemen 25 km kan wandelen. Ik ben nu net gestart met wandelingen tussen de 5 en 10 km en ik zou het gezellig vinden om dit samen met iemand te doen, zodat je wat te praten hebt tijdens het wandelen en elkaar kunt motiveren om door te gaan.
Als het je leuk lijkt om met me in contact te komen of je meer over me wilt weten, kan je me altijd even een mailtje sturen
Groetjes,
Hanna