op zoek naar iemand om lief en leed te delen via mail

• robert

hallo,

ik ben robert en ik ben 39 jaar.

langs deze weg zoek ik een warm iemand om lief en leed mee te delen.

ik ben getrouwd maar thuis kan ik niet praten over dingen die ik wel zou willen vertellen.

ik hoop dat ik via deze weg iemand tegenkom.

groetjes robert

• Sen

Hallo Robert,

Ik ben zelf ook getrouwd, 27 jaar.

Misschien dat je ondertussen al iemand hebt ontmoet, maar op de een of andere manier spreekt jouw bericht mij aan. Vandaar mijn reactie.

Mocht je interessen hebben dan hoop ik natuurlijk wat te horen.

Groetjes

Sen

• Piet

Hoi Robert,

Ik ben opzoek naar email kontakten en ik sta ook open om lief en leed te delen.

Met vriendelijke groet,

Piet Leegwater

• Bibi

Lieve Robert,

Praat er over met je vrouw…. Laat haar niet in het ongewisse, want dat doet zo'n pijn. Probeer met haar een warm contatc te rkijgen, desnoods met hulp van een relatietherapeut, want o,o, wat doet het zeer als je man je niet in vertrouwen neemt….

Bibi.

• Shana

Hoi Robert,

Wel een vervelend situatie. Ik ga ook geen oordeel trekken, want ik ken het verhaal niet.

Wat ik wel weet is dat het een tweerichtingsverkeer is.

Ik ben zelf ook al lang getrouwd en gaat ook moeilijk, ook als ik open ben. Dus ik begrijp jou wel.

Ik hoop dat je intussen verlost bent van je leed en als er toch iets mag je bij mij ook je lief en leed delen.

Groeten,

Shana

• jackowacko

Hallo Robert,

Ik heb het gevoel dat ik je al ken. Vandaar dat ik je een berichtje schrijf. Klopt dit?

Gr. Jackowacko

• Hedwig

Hoi Robert,

Je mag me altijd mailen als je nog interesse hebt in een nieuw belgisch mailcontact.Ik zie er alvast naar uit naar een reactie van jou.

Vriendelijke groetjes.

Hedwig