Vriendschap met inhoud en humor Amsterdam gezocht

• labradorAmsterdam

Hallo mensen,

Door burnout helaas veel vrienden uit het oog verloren. Zou graag nieuwe mensen ontmoeten om leuke dingen te doen maar ook voor serieuze gsprekken. Ik ben 47 jaar, veel levenservaring en wijsheid, sportief, ( fitness , zeilen, wandelen met mijn labrador ), hou van lezen, film, koken vind ik leuk. lekker kletsen thuis vind ik ook fijn.

Ik heb een beginnende ( hetro )lat relatie maar daar wil ik mijn leven niet mee vullen.

Ik woon in Amsterdam vlakbij het centraal station.

Groot dierenvriend, 1 labrador ( die bijna altijd mee gaat ), twee katten ( Britse kortharen ) en 1x zoet water aquarium.

Ik durf van mijzelf te zeggen dat ik zeer betrouwbaar ben en afspraken altijd nakom.

Mijn karakter is empatisch en rustig, ga door het vuur voor mensen die dat verdienen.

Mijn opleiding hbo maatschappelijk werk en heb langdurig in de verslavingszorg gewerkt.

Wellicht tot spoedig,

MVG Hans

• dominique

Hallo Hans,

ik hoop dat je een nieuwe kennissenkring hebt kunnen opbouwen. Jammer dat je vrienden niet geduldig genoeg waren om op je te wachten …. toch geen echte vrienden blijkbaar ;-)

Succes met je oproep.

Groetsels

Dominique

• marga

Hoi Hans,

Ik ben net als jou op zoek naar echte vriendschap ik ben 53 jaar oud en woon in amsterdam noord sinds twee jaar ik heb net als jou ook teleurstellingen gehad met vrienden.

Ik ben een dieren liefhebber heb zelf nu nog een poes maar ik heb drie honden gehad die ik heb moeten laten inslapen door ziekte en ouderdom.

Lezen is mijn grootste hobby en heb net als jou natuurlijk veel levenservaring.

Als je meer over mij wilt weten laat dan een berichtje achter op mijn email.

Met vriendelijke groet,

Marga van Dijk.

• Els

Hallo Hans,

Je oproepje intrigeert me.

Ik vind je erg eerlijk en oprecht, dat mag ik wel.

Ik ben een vrouw van 44 jaar getrouwd en heb drie oudere kinderen. Sinds een jaar ben ik ook gestopt met werk omdat het door de stress niet meer vol te houden was.

Dus ik snap precies wat je bedoelt….

Ik woon in Boskoop, dat is bij Gouda in Zuid- Holland. Waarom ik dan reageer op iemand uit Amsterdam, dat is dat ik sinds kort enorm wordt aangetrokken door deze stad.

Waarom dat is dat is mij een raadsel, maar toeval bestaat niet…

Wie weet hoor ik nog van je.

Groetjes, Els

• Lilli

Hallo,

Ik herken veel in je verhaal, net zoals de andere mensen die op je oproep hebben gereageerd. Ga jij nog reageren op je reacties? Dat zou leuk zijn.

vr. groet

Lilli uit Amsterdam