nieuwe vrienden gezocht deventer e.o.

• anja65

hallo mijn naam is anja en ben op zoek naar vrienden in de omgeving deventer

het lijkt me leuk ook om dingen te ondernemen

htot horens anja

• renate

Hallo anja

Ik zag je advertentie staan ik dacht leuk .

Ik woon in wijhe ben getrouwd geen kinderen.werk 2 a 3 dagen in de week bij een groothandel

hoe oud ben je?

Woon vlak bij het bos ,houd van wandelen ,winkelen,creatief bezig zijn volg regelmatig workshops,,theater,lekker eten

en nog veel meer.

groetjes renate

• diana

Hoi ik woon ook in de buurt van deventer en zag je oproep

Ik hou van knutselen, met foto's bezig zijn, volleybal, winkelen en nog veel meer.

gr diana

• anja65

hoi diana dank je wel voor je reactie hert lijkt me erg leuk om elkaarveens te ontmoeten en kennis te maken

mail mij anders eens op anjasiesta@hotmail.com

• anja65

hoi renate woon in deventer en dan vlak tegen diepenveen aan het lijkt me leuk om eens kennis te maken mail anders anjasiesta@hotmail.com

• ans

hallo ik ben 50 jaar en zoek een leuke spontane vriendin om leuke dingen mee te doen

• ans

[hallo ben een jonge vrouw van 50 en zoek een leuke spontane vriendin om gezellige dingen te kunnen doen

• suus

Hoi

Mijn naam is Suus 57jr zoek leuke vrienden kunst tuinieren etc

• dimitri

ik ben een 38 jarige man en zoek ook vriendschappen. altijd leuk en gezellig!

• manja

Hallo,

Mijn naam is Manja ik woon bijna een jaar in Terwolde ik werk veel door de week en heb daarom nog helemaal geen leuke vriendinnen hier in de omgeving leren kennen.

Het lijkt me leuk om weer eens lekker een bakkie te kunnen doen en lekker te kletsen of te shoppen.

Groetjes