stapvriendin gezocht in Eindhoven!

• Petra

Hoi allemaal,

Mijn naam is Petra, 32 jaar, ben heel gelukkig getrouwd en heb twee zoontjes van 4 en 2 jaar. Er is 1 ding dat ik mis in mijn leven en dat is om met enige regelmaat lekker op stap te gaan / te gaan dansen! Want dan heb ik pas echt het gevoel dat ik leef….De meeste vriendinnen zijn daar niet meer zo voor in wegens relaties en kinderen of gewoon omdat ze niet van stappen houden.

Lijkt het je leuk om wat af te spreken en houd je er net als ik vooral van om ook lekker op de dansvloer te staan af en toe, dan hoor ik graag van je!!!!

Groetjes,

Petra.

• monique

Hee Petra,

Ik hou ook enorm van dansen en wil niet elk weekend thuis op de bank zitten. Lijkt me leuk om een keertje te gaan dansen in Eindhoven. Ik hoor het wel, ben trouwens 34 jaar.

Groetjes

Monique

• Claudia

Hallo ik ben Claudia 33 jaar en woon in eindhoven.

Zoek ook gezellige meiden om mee te stappen om lekker ergens te kunnen gaan dansen.

Lijk me leuk je beter te kennen.

Groetjes

Claudia

• Claudia

Hallo Monique,

Ik ben 33 jaar en woon in eindhoven.

Zoek ook gezellige meiden om mee te stappen om lekker ergens te kunnen gaan dansen.

Lijk me leuk je beter te leren kennen en aan te sluiten bij het groepje.

Groetjes

Claudia

• Anja

Hoi Petra,

Ik ben ook dol op dansen, vooral salsa / latin, ben 40 jaar (maar voel me veel jonger), woon in Asten dus Eindhoven is goed te doen. Als het je leuk lijkt om een keer iets af te spreken dan laat het maar horen.

Groejtes,

Anja

• Christel

Hoi Petra,

Je oproepje is al wel van enige tijd geleden, maar ik geef het toch nog een kans. Heb dezelfde behoefte als jij. Dansen is voor mij echt een uitlaadklep, daar kan ik veel in kwijt. Hoop dat ik wat van je terug hoor. Wel lastig dat ik niet direct met je kan mailen. Mijn adres is: chrisvd68@hotmail.com

Groetjes,

Christel