vrienden/vriendinnen gezocht omgeving Arnhem

  • cleeuwen

    Welke gezellige meiden tussen de 25 en 45 jaar hebben zin in om met elkaar iets leuks/geks/gezelligs te ondernemen. We willen ons de gekste en gezelligste meiden (van Gelderderland) gaan noemen Buiten Gelderland mag natuurlijk ook.Het is de bedoeling om een clubje op te zetten/te vormen om gezellige activiteiten te ondernemen ? Je kunt denken aan naar de kroeg gaan, een filmpje pakken, een dagje uit, gezellig een hapje eten samen, naar het theater, shoppen, sporten, gewoon vrouwenavondje bij iemand thuis of wat dan ook. Het maakt niet uit of je single, met of zonder kinderen, bi, hetero of wat dan ook bent. Het gaat erom dat je gezellig met anderen dingen wilt ondernemen.

    De bedoeling is om minimaal 1 keer per maand iets te gaan doen. Niets is verplicht, gewoon doen waar je zin in hebt. Wellicht hebben we het zo gezellig samen dat we vaker wat kunnen en willen plannen.

    Heb je interesse of vindt je het leuk om samen met mij dit op te zetten?? Let me know!! Ik heb er zin in. Wellicht weet je nog meer mensen die zich zouden willen aanmelden, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

    Ik hoop snel iets van jullie te horen.

    gr.

  • Jacob

    Ik ben een getrouwde man van 64 en ben op zoek naar een vriendin voor de geinige dingen in het leven.

  • Jacob

    wil je ook msnnen met een getrouwde man van 60+ uit de buurt van Arnhem.

    Ik ben vaak tegen 11 uur op msn

    Hoor ik iets van je

  • demi

    Hallo

    Ben zeker geinteresseerd. Woon sinds kort ook in arnhem.

    Groetjes

  • Jacob

    demi Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo

    >

    > Ben zeker geinteresseerd. Woon sinds kort ook in

    > arnhem.

    >

    > Groetjes

    Laat maar iets horen, mag ook prive hoor

    Groetjes van een getrouwde man

  • anita

    Hallo,

    ik heb je bericht gelezen, ben ietsje ouder dan je leeftijd categorie, maar ben jong at heart en heb een jonge uitstraling, ben sociaal, spontaan, vriendelijk, ben getrouwd maar mijnman werkt in het buitenland, dus ja alleen is alleen en zou het lek vinden om ook bij de club te horen. Ik woon ietsje buiten Arnhem, heb eigen vervoer, zoek contact met andere vrouwen. Ik rook niet hou af en toe van een gezellige wijntje, hou verder van theatre, bioscoop, natuur, honden, uit eten, reizen, concerten en musiek.

    Ben nederlanse en heb 14 jaar in engeland gewoond dus spreek ik nederlands met een lichte engelse accent. Vrinden heb ik in brabant en amsterdam, maar dit is niet bepaald om de hoek eniedereen heeft het druk druk druk. Nu dat ik alleen ben zou ikhet super leuk vinden om met andere vrouwen ook wat leuks te doen.

    Hoor graag van je

    groet

    anita

  • lilianrabia633@yyahoo.com

    mijn liefste

    Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

    ( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

    vanaf liefste

    lilian

    LILIANRABIA633@YAHOO.COM

    my dearest

    My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

    ( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

    from dearest

    lilian

  • poison123

    Hai, Hai Cleeuwen,

    Vast geen toeval dat ik dit onderwerp twee keer tegen kom.

    Al is het een aantal jaren geleden, des te meer kans dat er al wat leuks uitgekomen is;)

    Mij lijkt het in iedere geval super leuk!

    Zou het leuk vinden om wat van je te horen.

    Greetz

  • poison123

    Hai, Hai Cleeuwen,

    Vast geen toeval dat ik dit onderwerp twee keer tegen kom.

    Al is het een aantal jaren geleden, des te meer kans dat er al wat leuks uitgekomen is;)

    Mij lijkt het in iedere geval super leuk!

    Zou het leuk vinden om wat van je te horen.

    Greetz

  • Jolanda

    Hallo! Net verhuisd naar Arnhem. Het is lastig nieuwe vrienden of vriendinnen te maken. Ik ben 52 jaar, houd van dieren, fietsen, bioscoop, lekker winkelen, en een wijntje drinken. Ik zoek een gezellige vriendin tussen de 48 en 55 jaar