vrienden/vriendinnen gezocht omgeving Arnhem

  • darben

    Ik zou het erg leuk vinden om in contact te komen met nieuwe vrienden / vriendinnen. Ik woon zelf in Arnhem en wegens het beëindigen van mijn relatie, besef ik pas hoe belangrijk vriendschap is. Ik heb al wel enkele vriendinnen maar die hebben een erg druk leven. Ik zoek iemand om lekker mee te kunnen stappen, te shoppen, sporten of…ach eigenlijk maakt het niet zoveel uit.

    Ik ben 31 jaar, creatief, heb veel interesses.

    Ik heb wel even getwijfeld of ik deze advertentie zou plaatsen, maar ik dacht wie niet waagt, wie niet wint..

    Mail me als je geïnteresseerd bent ;-)

  • petra

    hoi darben,

    ik sta er hetzelfde voor zo n beetje, mijn relatie is na 10 jaar ook voorbij.

    ik zoek ook vriendinnen om leuke dingen mee te doen bv stappen een keer of lekker shoppen terrasje pikken msnen bij elkaar gezellig op visite enz enz

    ik ben een alleenstaande moeder van bijna 41 heb een dochter van 16

    ik werk met zwaar lichamelijke gehandicapten in nijmegen en arnhem sinds kort,

    ik ben een dierenvriend heb 2 honden,

    lijkt het je leuk om een keer alvast te msnen om te kletsen mag je me toevoegen paseo-@hotmail.com

    groetjes petra

  • Danielle

    Hoi hoi!

    Ik las net je oproepje en ik gooi er even een berichtje tegenaan!

    Ben Danielle, 30, moeder van 2 jongens van 3 en 1, en sinds een klein jaartje weer single. Woonde met mijn ex in het midden van het land, maar ben weer lekker terug gegaan naar Arnhem en woon nu alweer een maandje of 4 in Rijkerswoerd.

    Ik kan lekker mutserig met mijn kinderen bezig zijn, maar zeker op de momenten dat ze bij mijn ex zijn dan wil ik ook weer lekker los! Kroeg in, terrasje pakken, shoppen, naar de sauna, cabaret.. bioscoop, pretparken.. noem maar op! Ik ben praktisch overal voor in!

    Verder.. betrouwbaar, eerlijk, spontaan.. soms druk en melig en soms vreselijk serieus. Hou van een goed gesprek bij een glas wijn, maar ook van lekker flirten, dansen en gek doen..

    Spreekt het je aan, dan hoor ik graag van je!

    Groetjes

    Danielle

  • darben

    Hoi Danielle,

    Hoe kan ik je bereiken? Ik begrijp dit prikbord niet helemaal ;-)

    Je kunt mij ook mailen: b.leenders4@live.nl

    Groetjes

  • dion

    hoi danielle,

    ik zag je oproepje staan

    ik zal mezelf even voorstellen: ik heet dion en ben 29 jaar.

    heb sinds een klein jaartje een vriend met wie ik samenwoon.

    ik ben werkzaam als verzorgende met lichamelijke gehandicapten.

    daarnaast doe ik nog een opleiding om in de zorg hoger op te komen.

    erg druk allemaal dus, maar altijd plek voor nieuwe vriendinnen.

    groetjes van dion

  • Shirley

    Hoiii..

    Ik ben een vrolijke jonge meid van 23 jaar .Ik heb een relatie van 6,.5 jaar ..Toch ben ik op zoek naar vriendinnen waarmee ik kan stappen / uiteten van alles mee kan doen.

    Heb je intresse laat dan een berichtje achter…

  • shirleykemperman811@hotmail.com

    He Meid,

    Wat een toeval ik woon ook in rijkerswoerd.

    Je oproep klinkt supergezellig maybe kan je me toevoegen.

    Shirleykemperman811@hotmail.com

    Ik hoor van je,

    Groetjes

  • Poehbeer

    Wij mijn man en ik zoeken ook vrienden in Arnhem, wonen ook in Arnhem en zijn getrouwd en ouders van een prachtige meid van 1 en hebben wel vrienden, maar wonen allemaal ver weg en je denkt dan niet goh ga eens even langs om te kijken of ze thuis zijn. Zijn geen uitgaansmensen, maar gewoon bij mensen thuis met of zonder kinderen liefst in de leeftijd van 30 (mag iets jonger of ouder zijn dat is ook goed). Vinden het moeilijk om mensen te leren kennen, want we weten niet waar en zitten niet bij een sportclub of wat dan ook en misschien kan het op deze manier.

  • Laura

    Hey,

    Hoe is het? Ik las net je bericht hier. Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

    Vriendinnen van mij zijn ook erg druk met van alles.

    lijkt het jou ook leuk om eens te mailen?

    Ik ben 25 jaar en woon net iets buiten Arnhem. Ik werk fulltime op een school in arnhem.

    Ik hoop iets van je te horen.

    Groetjes Laura

  • Ramon

    Hoi,

    Wie niet waagt, wie niet wint. Vandaar dat ik reageer want ik heb toch niets te verliezen. Volgens mij heeft er nog geen man gereageerd dus ik ben de eerste.

    Nu mijn relatie voorbij is, sinds een ruim half jaar, besef ik dat mijn leven toch enigzins eenzaam is geworden. Door veel werken, mijn gezinsleven en het verhuizen uit mijn geboortedorp is mijn vriendengroep aardig uitgedunt. En de vrienden die er nog zijn, wonen allemaal verder weg.

    Nu is het dan ook tijd om hier ook maar eens een privéleven op te bouwen.

    Hoe, geen idee maar dit is een begin.

    (heb gelukkig wel een goed contact in de buurt maar dat zijn allemaal stelletjes en hebben toch een ander leven)

    Ben trouwens 36 jaar en de trotse vader van een meisje van net drie.

    Lijkt het je leuk om contact te hebben, dan hoor ik graag van je.

    groeten

    Ramon