Hallo actieve 45+ mannen en vrouwen,

Ik zou graag een vrienden-activiteitenclub op willen richten met mensen uit de provincie drenthe in de leeftijdgroep van ongeveer 45 tot 55 jaar.

Met deze oproep wil ik zowel alleenstaanden aanspreken als mensen in een relatie, die de behoefte hebben om zo nu en dan activiteiten zonder hun partner te ontplooien.

Mijn drijfveer om deze oproep te plaatsen is het idee dat er in drenthe mensen moeten zijn, die net als ik de behoefte hebben om zowel binnenshuis als buitenshuis activiteiten te ondernemen maar daarin worden geremd doordat men alleenstaand is of doordat men een activiteit niet kan delen met de eigen partner vanwege een verschil in interesses.

Het is mijn bedoeling om een grotere groep mensen samen te brengen die ofwel als geheel ofwel in subgroepen op basis van gemeenschappelijke interesses regelmatig afspraken maken om samen te komen.

De op te richten groep is een vriendengroep en geen datingsite. Mensen die op zoek zijn naar een relatie kunnen zich beter inschrijven bij een datingsite.

Ik geef hieronder een aantal voorbeelden van mogelijke activiteiten:

- je houd van klaverjassen maar je mist nog een vierde persoon

- je wilt graag op wintersport maar je partner vind dit niks

- je zou graag met meerdere personen willen moutainbiken in plaats van alleen

- je zou graag een kookgroepje willen vormen

- je wilt heel graag naar een bepaalde film maar liever niet alleen

- je wilt graag op zondagmorgen met een groep gaan wandelen

- je komt niet uit de cryptogram van Jan Meulendijks in de Volkskrant en je zoekt iemand om samen die puzzle op te lossen

Lijkt het je wat, aarzel dan niet en mail……………………….