gezellige stellen gezocht regio brabant

• anoushka

Wij zijn op zoek naar gezellige stellen om samen van alles te ondernemen.

Wij wonen in regio denbosch

We hebben een eige bar ruimte waar we graag naar allerlei muziek luisteren, dansen, roken en drinken er graag een borrel bij ja we houden van gezelligheid.

onze leeftijden zijn man 55 en vrouw 45 maar nog zeer jong van geest.

We houden ook van uit eten gaan of gezellig een film avondje.

niks moet alles mag.

• veysie

hoi heb jullie oproep gelezen en ben wel geintereseert maar ben wel een man alleen dus als jullie geen bezwaar hebben dan hor ik julie graag

gr

• lenie en rien

hoi anouska

hallo wij zijn lenie en rien een leuk stel uit tiel houden van gezelligheid met een hapje en een drankje erbij,gaan graag dansen maar ook wat andere leuke dingen doen.

wij zijn beide 56 jaar en geen kinderen en kunnen verplaatsen.(:D

liefste groeten van

lenie en rien

• ilse

hallo,

Wij zijn Martin en ilse 52 en 48 jaar oud,

Zijn toevallig vandaag in den Bosch geweest. We hadden het er over dat we wel wat met een ander stel zouden wat wilen doen, zoals uit eten, ergens wat drinken enz.

dit is ook de reden dat we reageren, al is jullie advertentie al een tijdje oud!

maar vrienden heb je nooit genoeg.

groetjes martin en ilse

• lenie en rien

B)hoi wij zijn ook een gezellig stel maar komen uit gelderland ,zijn beide 56 jaar geen kinderen,

houden van lekker uit eten maar ook gezelligheid thuis.met een kaarsje en een borreltje er bij.

mvg

lenie en rien

• Rolf en Marleen

Hallo,

Wij zijn een stel 39 / 46 uit Etten-Leur, we wonen nog niet zo heel lang in Brabant en merken dat het opbouwen van een kennissen / vriendenkring niet zo makkelijk gaat als je hier niet geboren / getogen bent.

We hebben 4 kids in de leeftijden 8, 14, 15, 18 jaar en vinden het leuk om dingen met en zonder de kids te doen.

We zijn wel iets jonger maar leeftijd zegt ons niet zoveel ;)

Wat vinden we leuk ….. we zijn vooral levensgenieters en vinden het leuk om ad hoc en spontaan dingen te doen zoals, uit eten gaan maar ook zeker lekker thuis eten maken, tapas, bbq noem maar op….. lekker naar de sauna, weekendje weg, theater / bioscoop enz.

We zoeken een ander stel voor ook een goed gesprek en af en toe een lekkere discussie….

Mochten jullie het leuk vinden om meer te weten laat maar horen ! marleen076@gmail.com

Groetjes Rolf en Marleen

• Anouck

Hallo Anoushka.

We zijn een ook een stel dat van het leven houdt.

We houden van gezelligheid en alles wat daar bij hoort.

Als het klikt dan zien we wel waar we terechtkomen.Wij zijn Frank en Anouck uit de regio Amsterdam en we zijn 44 en 40 jaar oud.

Iets jonger dan jullie maar dat maakt ons niet uit.

We hopen wat van jullie te horen en wie weet komt het tot een leuke avond.

Groeten van Anouck en Frank

• dierenvrienden

Hallo ,

Zijn jullie nog opzoek naar vriendschap , we komen zelf uit brabant en zijn rond de 50 jaar jong

we zijn opzoek naar hechte vriendschap zonder bij bedoelingen

verder zijn we levens genieters

Gr A & K

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian